Розкрутка та маркетинг

  • Відеоканал інтернет-магазину на YouTube

    Відеоканал на YouTube не є чимось новим для інтернет-магазинів на Заході, але в Рунеті цей канал маркетингу поки активно використовується тільки великими гравцями ринку.

  • Конкурси в соцмережах як інструмент маркетингу

    Головне завдання роботи з маркетингу - максимальне поширення інформації про компанію серед потенційних клієнтів. Конкурси в соціальних мережах чудово підходять для цих цілей.

  • Crowd-маркетинг як інструмент просування

    Крауд-маркетинг вперше почав застосовуватися західними інтернет-маркетологами. А в Уанеті він є відносно новим явищем.

  • Блог інтернет-магазину як інструмент маркетингу

    Блог на сайті интернет-магазину є чудовим інструментом для залучення відвідувачів і формування постійної аудиторії, причому більша їх частина потім переходить у розряд покупців.

  • Прайс-агрегатори як джерело продажів

    Для інтернет-магазинів прайс-агрегатори є одним із каналів отримання клієнтів, які вже є потенційними покупцями і відрізняються високою зацікавленістю в тому чи іншому продукті.

  • Використовуємо Landing Page для продажів

    Landing Page не має навігації, яка б пов’язувала її з основним сайтом, і зазвичай розташовується на окремому домені або піддомені. Таким чином, увагу користувачів легше сконцентрувати на потрібній вам цілі.

  • Email-розсилки для інтернет-магазину

    Розсилка по електронній пошті є ефективним і відносно недорогим каналом збільшення прибутку для бізнесу, а також хорошим способом підтримання зв’язку з клієнтами.

  • Методи підвищення продажів у святковий період

    Особливістю деяких видів бізнесу є їх здатність в передсвяткові дні принести виторгу більше, ніж за кілька місяців затишшя. Враховуючи сезонність трафіку, варто розглянути деякі моменти, особливо важливі для успішної роботи інтернет-магазинів. Одним із них є вибір методів підвищення продажів у святкові періоди.

  • Продажі в соціальних мережах

    Величезна кількість людей спілкується в соціальних мережах, проводячи в них чималу кількість часу. І природно, що підприємці, які працюють в сфері електронної комерції, не можуть оминути увагою таку практично необмежену аудиторію потенційних клієнтів.