Як створити Landing Page і розробити його структуру

Цільові сторінки не підходять для використання з метою продажу дорогих товарів. Але вони є прекрасним інструментом для:

  • просування безкоштовного продукту (інформаційні матеріали);
  • генерації лідів;
  • продажу недорогих товарів.

Яким чином можна створювати цільові сторінки? Для цих цілей можна скористатися одним з трьох варіантів: послуги підрядників, розробка на основі фреймворку і використання спеціалізованого конструктора.

В останньому випадку не потрібно бути технічним фахівцем - конструктори зазвичай проектуються таким чином, щоб зробити Landing Page за їх допомогою міг кожен охочий.

Приклади таких конструкторів: lpgenerator.ru, landing.ru.

Контент для Landing Page

Якість тексту, графіки і мультимедійного контенту, які використовуються на цільовій сторінці, повинні бути пріоритетом номер один. Грамотний підхід до даного питання передбачає опрацювання таких моментів:

  • чітке позиціонування продукту, що просувається, і виділення його переваг для клієнта;
  • визначення цільової аудиторії та її сегментація на групи;
  • формування унікальної торговельної пропозиції для клієнта;
  • збір або генерація соціальних доказів (відгуки);
  • підготовка текстів, їх структурування в логічній послідовності;
  • відбір мультимедійного контенту для покращення зорового сприйняття продукту (зображення, відео, презентації).

Обов'язково перевірте підготовлені тексти на помилки і підбирайте дійсно якісну графіку. Також не забудьте акцентувати увагу потенційного клієнта на вигоді, яку він отримає, і можливостях вашого продукту в контексті вирішення його завдань.

Структура Landing Page

Підготувавши текстовий і мультимедійний контент, необхідно подумати над тим, як ви будете розміщувати його на сторінці. Тут можна експериментувати, як і у випадку з будь-яким іншим проектуванням.

Розподіліть контент на цільовій сторінці по блоках, розмістивши на ній наступну інформацію:

  • логотип і слоган компанії;
  • контакти для швидкого зв'язку;
  • велике і якісне фото продукту;
  • Call-to-action (заклик до здійснення цільової дії);
  • блок для залучення уваги. Наприклад, акція або часове обмеження;
  • список переваг і гарантій;
  • соціальні докази: відгуки клієнтів;
  • дубль форми замовлення і блок з повною контактною інформацією.

Якщо бюджет дозволяє, можна створити декілька цільових сторінок з різним дизайном і структурою. Залучаючи на них трафік через контекстну рекламу, можна визначити найбільш ефективний варіант.

Ви знайшли, що шукали?