Веб-аналітика

  • Веб-аналітика і її роль в інтернет-комерції

    Возможность отследить и измерить практически любое взаимодействие с сайтом со стороны посетителя является очень важным преимуществом. Его получает владелец интернет-магазина при установке веб-аналитики.

  • Електронна торгівля в Google Analytics

    Власник інтернет-магазину за його допомогою може отримати такі переваги, як розуміння своєї цільової аудиторії і ефективне формування каталогу товарів.

  • Сезонність пошукового трафіку

    Якщо ви власник інтернет-магазину або навіть звичайного контентного проекту, то розуміння сезонності в ключових запитах може стати корисним для просування і розвитку успішного бізнесу.

  • Конверсія в інтернет-магазині

    Оскільки рівень конверсії є одним з основних показників оцінки ефективності роботи інтернет-магазинів, то його покращення лежить в основі діяльності спеціалістів, мета яких - розробка та просування інтернет-магазинів.

  • Таргетинг аудиторії і його види

    Сукупність методів, що дозволяють максимально точно визначити цільовий контингент серед загальної маси потенційних покупців, і називається таргетингом. Застосовуючи грамотний таргетинг, підприємець, що працює в сфері електронної комерції, отримує ряд відчутних плюсів.