15 метрик (KPI) для інтернет-магазину, які необхідно відстежувати

Ключові показники ефективності (KPI) необхідні для роботи над розвитком будь-якого сайту, особливо якщо мова йде про комерційний проект.

У випадку з інтернет-магазином дуже зручно проводити аналіз і робити висновки на основі даних, отриманих за допомогою веб-аналітики. Давайте розглянемо, які метрики варто відстежувати, якщо ви працюєте над сайтом інтернет-магазину.

Вартість залучення клієнта. Цей показник обраховується шляхом ділення бюджету, витраченого на певну рекламну кампанію, на кількість клієнтів, залучених таким чином.

Наприклад, ви витратили на розміщення банеру $100 і отримали на виході 18 покупців. У такому випадку, розділивши 100 на 18, отримуємо цифру $5.55. Відштовхуючись від аналізу отриманого прибутку, можна зробити висновки, вигідно вам це чи ні.

Показник конверсії. Якщо з тисячі відвідувачів 20 чоловік оформили замовлення, значить, показник конверсії становить 2%. Це приблизно дорівнює середній статистиці по ринку. Збільшивши конверсію вдвічі, ви отримаєте вже не 20 замовлень, а 40 або навіть більше.

Покинуті кошики. Під цією метрикою розуміють незавершені замовлення - перервані транзакції на етапі оформлення покупки через кошик. Чим нижчий цей показник, тим краще, адже інтернет-магазин втрачає вигоду.

Середній чек. Обраховується шляхом ділення виручки на загальну кількість замовлень. Наприклад, якщо 100 продажів за місяць дали $3000 прибутку, значить, середній чек становить: $3000/100 = $30. Зростання середнього чека веде до збільшення виручки.

Повторні замовлення. Порахуйте, скільки в середньому їх приходиться на одного клієнта. Утримання клієнта обходиться набагато нижче, ніж залучення нового. Саме тому за рахунок повторних замовлень деякі інтернет-магазини можуть отримувати хороший прибуток.

Нові відвідувачі та ті, що повернулись. Відстежуйте динаміку відвідуваності сайту, а також аналізуйте співвідношення між новими відвідувачами і такими, що повертаються. Останні, цілком імовірно, стануть вашими постійними клієнтами.

Час і перегляди. Мова йде про середній час, проведений на сайті, і середню кількість сторінок, що переглядаються відвідувачами в цілому і окремо.

Показник відмов. Дані щодо відсотка відмов по сайту в цілому і на окремих його сторінках дозволяють дізнатися, які зі сторінок вимагають зміни. Зробивши їх кращими, ви зможете на довший час затримати відвідувача і підвищити продажі.

Аналіз джерел трафіку. Дані з аналітики дозволяють отримати відповіді на такі важливі для бізнесу запитання, як:

  • ефективність кожного з джерел трафіку;
  • різниця в поведінці відвідувачів (% відмов тощо);
  • вигода, отримана по кожному з джерел;
  • ROI (окупність інвестицій) по кожному з каналів.

Маркетингова діяльність. Необхідно розуміти, як проведення акцій, конкурсів, E-mail-розсилок тощо впливає на рівень продажів. Це дозволить виділити найбільш ефективні напрямки і сконцентрувати всі зусилля на них.

Скасування замовлення. Намагайтеся з'ясувати у клієнта, в чому причина відміни замовлення, і надалі усунути її.

Доставка і оплата. Відстежуйте статистику по частці кожного з доступних у вашому інтернет-магазині способів оплати і доставки:

Це дозволить вам виділити найбільш популярні з них, а потім спробувати покращити роботу за цими напрямками, перетворивши їх на конкурентну перевагу.

Посадочні сторінки. Якщо ви використовуєте landing pages у своїх рекламних кампаніях, необхідно постійно тестувати їх ефективність. Посадочні сторінки є ефективним маркетинговим інструментом, але тільки якщо ви впевнені в їхній працездатності.

CTR сторінок у видачі. Ця інформація доступна для перегляду в аккаунтах інструментів для вебмайстрів Google і Яндекс. Проаналізуйте, чим сторінки з високим показником клікабельності відрізняються від інших.

Брендовий трафік. Показник, який передбачає переходи користувачів з пошукових систем шляхом введення в рядок пошуку назви вашої компанії. Його зростання свідчить про збільшення впізнаваності вашого бренду.

Список перерахованих нами показників дозволяє скласти повну картину динаміки розвитку вашого інтернет-магазину, оцінити рівень лояльності з боку аудиторії і міру успішності бізнесу. Крім того, на основі отриманих даних можна прийняти правильні рішення щодо подальшої роботи.

Ви знайшли, що шукали?