10 способів завоювати довіру відвідувачів вашого інтернет-магазину

  • Автор: Vladimir Fedorychak
  • По темі: Інтернет-маркетинг


Привести нового клієнта завжди дорожче, ніж утримати існуючого. Тому робота над збільшенням лояльності та довіри з боку відвідувачів і клієнтів вашого інтернет-магазину є більш виграшною стратегією. У цьому контексті потрібно працювати над багатьма складовими сайту - зовнішній вигляд, контент тощо.

Давайте розберемося, що ж потрібно зробити, щоб завоювати довіру відвідувачів вашого інтернет-магазину.

Демонструйте підтримку. Розмістіть контакти на видному місці, створіть сторінку про компанію та вашу команду. Опублікуйте на них фотографії вашого офісу, менеджерів або фотозвіт з корпоративу. Клієнт повинен бачити, що він має справу з живими людьми, які люблять свою роботу.

Служба підтримки. Просто продати товар вже мало, потрібно приділяти увагу і постпродажному обслуговуванню. Відповідайте на питання, консультуйте, напишіть листа на пошту, поцікавившись у клієнта, чи все у нього добре.

Альтернативна думка. Відгуки інших людей на сторінках товарів дуже важливі для відвідувачів інтернет-магазину. Вони збільшують конверсію і сприймаються потенційними клієнтами як особиста рекомендація.

Схема повернення. Створіть під цю інформацію спеціальну сторінку на сайті і докладно все опишіть. Навіть якщо у вас ідеальна служба доставки і обслуговування, завжди знайдеться людина, якій щось не сподобається. Краще повернути клієнту гроші, ніж спровокувати його до поширення негативу в соціальних мережах і серед своїх знайомих.

Відомі партнери. Якщо ви є дилером відомих брендів, працюєте на спеціальних умовах зі службами доставки або банками, було б непогано згадати про це на головній сторінці інтернет-магазину. Це ще один фактор, який здатний підвищити довіру потенційних покупців.

Професіоналізм. Якщо у вас є сертифікати якості, нагороди та інші свідчення досягнень у вашій сфері - викладіть їх на сайті. Пробуйте працювати над відповідним напрямком у контент-маркетингу, пишіть огляди, тексти і інші подібні матеріали, які формують експертний імідж.

Продуманий дизайн. Мінімалістичний зовнішній вигляд сайту з акцентом на юзабіліті - набагато кращий вибір, ніж строкате і квітчасте щось, в якому фон сторінки привертає більше уваги, ніж сам товар. Усуньте все зайве і добре продумайте юзабіліті форм та інших функціональних елементів інтернет-магазину.

Оперативність. Якщо відвідувач залишив відгук з питанням - відповідайте максимально швидко. Не затягуйте з дзвінком консультанта при надходженні замовлення. Відповідайте на питання по пошті та інших каналах зв'язку.

Описи товарів. Просто запропонувати широкий асортимент мало, потрібно ще й попрацювати над описами продуктів. Оформляйте картки товарів якісно, доповнюйте текст про продукт хорошими фотографіями та відеооглядами, виводьте блоки схожих товарів тощо.

Може здатися нелогічним, але іноді покупець може віддати перевагу інтернет-магазину з більш високими цінами. Просто він йому довіряє більше, от і все. Спробуйте застосувати ці поради до свого інтернет-магазину, і ви зможете домогтися того ж самого.

178 0
Залишіть свій коментар до статті