Чому вам потрібно підключити веб-аналітику до свого інтернет-магазину

  • Автор: Vladimir Fedorychak
  • По темі: Інтернет-маркетинг

Найпопулярнішими системами веб-аналітики в Рунеті і Уанеті є Google Analytics і Яндекс.Метрика. Ці сервіси безкоштовні, їх підключення до інтернет-магазину дає ряд переваг.

Повна статистика

За допомогою веб-аналітики можна відстежувати практично будь-які дії користувачів на сайті. Ви зможете дізнатися, звідки на ваш сайт приходять відвідувачі, що вони там роблять і куди йдуть. На відміну від оффлайну, можливості моніторингу тут практично необмежені.

Аналіз продажів

Відстеження електронної комерції в Google Analytics в поєднанні з Вебвізором Яндекса є відмінним інструментом для аналізу торгівлі та виявлення найбільш затребуваних товарів і трендів. За допомогою них можна проаналізувати будь-яку транзакцію і згенерувати відповідний звіт.

Переваги користувачів

Які розділи їм найбільш цікаві? Скільки сторінок вони дивляться? Від чого залежить відсоток відмов? З яких сторінок вони найчастіше залишають сайт? На ці та інші питання можна отримати відповіді за допомогою відстеження відповідних метрик та аналізу звітів.

Покращення сайту

Аналізу попередніх трьох пунктів вам має бути достатньо, щоб знайти слабкі сторони інтернет-магазину і зрозуміти, як покращити його. Можливо, користувачам не подобаються складні форми, вони уникають реєстрації та найбільше цікавляться тими товарами, асортимент яких у вас занадто малий. Розуміння проблеми дозволяє знайти шляхи її вирішення.

Веб-аналітику не можна назвати легким для вивчення інструментом, якщо ви вирішили освоїти її на професійному рівні. Але почати її використовувати ви можете прямо зараз, і для цього немає необхідності просиджувати вечори за мануалами. Завдяки продуманому юзабіліті і наочності подання даних зрозуміти значення базових звітів може навіть новачок, який вперше використовує подібний сервіс.

86 0
Залишіть свій коментар до статті