Як відеоканал на YouTube може стати джерелом клієнтів

  • Автор: Vladimir Fedorychak
  • По темі: Інтернет-маркетинг

У даній статті мова піде про використання YouTube в якості каналу залучення клієнтів саме для інтернет-магазину. На відміну від SEO і контекстної реклами, тут, конкуренція поки ще невелика. І справа не в меншій ефективності, а у відносно великих витратах часу і негативному сприйнятті спільнотою відеороликів з прямою рекламою.

Для успішного просування каналу інтернет-магазину на YouTube, зверніть увагу на три типи відео:

  • Розважальне;
  • Інформаційне;
  • Навчальне.

Розважальне відео своїми силами і на достойному рівні організувати непросто. А ось працюючи з інформаційним та навчальним, можна отримати хороший результат, навіть без залучення сторонніх фахівців.

Як приклад ролика інформаційного типу, можна навести таке от відео від спільноти любителів гаджетів Keddr.com:

перейти до перегляду

З назви «Відповіді на питання по збірці ПК», зрозуміло, про що воно. Показник в 38 тисяч переглядів обрадував б будь-якого :)

А ось приклад огляду, які викладає на своєму youtube-каналі Rozetka.ua:

перейти до перегляду

120 тисяч переглядів! І все це, потенційні клієнти, частина з яких перейде за посиланням з опису на сайт інтернет-магазину, і замовить цей смартфон.

Однією з ключових переваг YouTube, є можливість працювати зі спільнотою абсолютно безкоштовно! Навіть на обладнання для зйомки в наш час не потрібно особливо витрачатися - знімати відео хорошої якості може дзеркальна фотокамера навіть любительського класу, не кажучи вже про професійні моделі.

Так що спробувати свої сили в створенні відеооглядів для YouTube і розвитку власного відеоканалу, однозначно варто. Можливо, саме цей напрямок стане вагомим джерелом покупців для вашого інтернет-магазину.

191 0
Залишіть свій коментар до статті