Для чого інтернет-магазину потрібен онлайн-консультант

  • Автор: Vladimir Fedorychak
  • По темі: Різне

Онлайн-чат на сайті інтернет-магазину - зручний інструмент для продавця-консультанта, який дозволяє вести ефективне спілкування з відвідувачами, відповідаючи на запитання потенційних клієнтів і допомагаючи їм при виборі. Таким чином, можна підвищити лояльність з боку користувачів та істотно покращити рівень конверсії.

Установка скрипта онлайн-консультанта на сайт інтернет-магазину не є складною процедурою, і на сайтах розробників подібних систем зазвичай можна знайти докладні інструкції, як інтегрувати їх на різні CMS. Подібна технологія вже перестала бути прерогативою виключно великих торгових площадок і активно використовується багатьма нішевими і невеликими онлайн-магазинами.

У дослідженні, проведеному компанією eDigital, саме онлайн-консультант користувачі назвали найбільш пріоритетним способом отримання інформації:

Переваг, які дає використання цієї технології як продавцеві, так і покупцеві, чимало. Давайте перелічимо основні з них:

  • Швидкість вирішення питання для покупця (в реальному часі);
  • Можливість паралельного спілкування з кількома людьми одночасно;
  • Немає необхідності вводити персональні дані або капчу;
  • Відображення статусу доступності консультанта в онлайні;
  • Покупцеві простіше сформувати своє питання в письмовому вигляді;
  • Збереження звіту по кожній сесії спілкування;
  • Допомога тим клієнтам, які коливаються при прийнятті рішення;
  • Інтеграція з системами веб-аналітики;
  • Додатковий канал спілкування для аудиторії.

Ну, і, звичайно ж, онлайн-консультант на сайті інтернет-магазина дозволяє збільшити конверсію і знизити відсоток “покинутих корзин”. Клієнт в будь-який момент може звернутися до компетентного фахівця, який відповість на його питання або допоможе вирішити проблему.

241 0
Залишіть свій коментар до статті