Три ключові переваги використання адаптивного дизайну

  • Автор: Vladimir Fedorychak
  • По темі: Веб-дизайн

Всього якихось два роки тому адаптивний дизайн був усього лише модним трендом, але тепер це явна необхідність, якщо ви хочете, щоб ваш інтернет-магазин був по-справжньому ефективним. Його використання дає власнику комерційного сайту кілька серйозних переваг, про які ми й поговоримо далі.

Зручність відображення

Сайти з адаптивною версткою чудово відображаються не тільки на PC, але й на мобільних пристроях. Таким чином, ви можете отримати на 30% більше задоволених користувачів за рахунок тієї частини аудиторії інтернет-магазину, яка переглядає його на смартфоні або планшеті.

Приклад ви можете побачити на скріншоті нижче: 

Випуск Apple першого iPad і зростання популярності смартфонів з великими екранами ознаменували початок ери пост-PC, адже в 2012-му році продажі персональних комп'ютерів вперше впали нижче кількості продажів мобільних пристроїв.

Правильне відображення і зручне використання одного і того ж сайту на десятках видів різних пристроїв - це безумовна перевага адаптивного дизайну. Також, ознайомитись з прикладами адаптивного дизайну для інтернет-магазинів ви можете в нашому каталозі.

Юзабіліті і конверсія

Підлаштовуючись під кожен пристрій, з якого переходить відвідувач, адаптивний дизайн інтернет-магазину зводить до мінімуму можливі перешкоди для сприйняття контенту і здійснення конверсійних дій.

Юзабіліті покращується, що позитивно впливає на такі поведінкові фактори, як час перебування відвідувача на сайті, показник відмов, а також забезпечує для відвідувачів звичний користувацький досвід.

Крім того, відчутно зростає показник конверсії, оскільки потенційному покупцеві переглядати сторінки і оформляти замовлення так само зручно, як він би це робив зі свого ноутбука або комп'ютера.

Зниження витрат

На відміну від мобільної версії сайту, для інтернет-магазину з адаптивним дизайном не потрібно створювати окрему версію на піддомені, немає необхідності урізати функціонал, а всі зусилля з оптимізації і просування можна направити на один і той же домен.

За рахунок перерахованих моментів можна значно скоротити витрати на розробку, а заощаджені гроші інвестувати в інші пріоритетні для компанії напрямки.

Ви можете збирати комплексні дані за допомогою веб-аналітики, не розділяючи її по різних сайтах або піддоменах, вам немає необхідності розпорошувати бюджет рекламної кампанії в AdWords між декількома проектами.

Використовувати адаптивний дизайн рекомендує навіть Google, і це чудовий інструмент для ефективного охоплення аудиторії. Головне призначення і безумовна перевага адаптивного дизайну - можливість зробити інтернет-магазин, який буде однаково добре відображатися на всіх пристроях, незалежно від того, йде мова про комп’ютер чи мобільний гаджет.

292 0
Залишіть свій коментар до статті