Маркетингові інструменти

Можливість присвоювати статуси товарам
Можливість присвоювати статуси товарам

"Хіт", "Новинка", "Акція" привертають увагу користувачів, сприяють зростанню кількості замовлень в інтернет-магазині

Гнучке управління знижками

Можливість створення знижок як у вигляді закресленої ціни, так і глобальне управління - на рівні знижок для окремих категорій чи груп користувачів, що дозволить проводити гнучкі і повномасштабні рекламні кампанії

Гнучке управління знижками
Комплекти товарів
Комплекти товарів

Можливість надання знижки на схожі товари, об’єднуючи їх в комплекти, що значно підвищить середній чек ваших покупців і, відповідно, збільшить ваш дохід

Програма лояльності

Можливість гнучкого створення програми лояльності для ваших користувачів в залежності від їхніх покупок, що дозволить значно збільшити середній чек ваших покупців та утримати їх у вашому магазині надовго

Програма лояльності
Подарункові сертифікати, коди на знижку
Подарункові сертифікати, коди на знижку

Наша система дозволяє створювати необмежену кількість подарункових сертифікатів і гнучко їх налаштовувати - за типом користувача, за датою, за кількістю використань тощо

Управління банерами

Продумана система управління банерами дозволяє легко виводи різні типи банерів на різних сторінках - головній, різних категоріях, що дозволить тримати користувачів у курсі ваших найкращих пропозицій

Управління банерами
Модуль
Модуль "Колбеки"

Дозволяє реалізувати функцію прийому заявки на зворотній дзвінок від користувача, завдяки чому налагодиться зв'язок з клієнтами, які ще тільки приймають рішення про покупку. Також передбачена можливість створення та присвоєння заявкам різних статусів, що суттєво спрощує управління заявками.

Wish List

Із цим модулем відвідувач вашого інтернет-магазину може скласти свій "список бажань", порівняти пропозиції від різних брендів, відправити E-mail про покупку друзям

Wish List
Порівняння товарів
Порівняння товарів

Система дає можливість порівняти товари за всіма створеними властивостями. При цьому результати порівняння зберігаються.