Швидкий і комплексний аналіз вашого інтернет-магазину

Збільшуйте прибуток і підвищуйте конверсію завдяки грамотно налаштованій аналітиці

Аналіз вмісту вашого інтернет-магазину 
Інструменти для внутрішнього мерчендайзингу.
Інструменти для внутрішнього мерчендайзингу.

Дізнайтесь, як ключові сторінки вашого інтернет-магазину впливають на загальну кількість продажів і що можна поліпшити для підвищення загальної конверсії.

Проаналізуйте такі дані:

  • Кількість внутрішніх переходів на сторінку товару з блоків акційних товарів на головній сторінці; через клік по внутрішніх банерах; з каталогу товарів, з блоку переглянутих товарів;
  • Позиції продуктів в списках та їх вплив на внутрішні переходи;
  • Внутрішні переходи зі списків на той чи інший товар;
  • Використання внутрішнього пошуку на сайті.
Аналіз ключових параметрів товарів, категорій, брендів:
  • Обіг;
  • Кількість повернень;
  • Унікальні покупки;
  • Відсоток додавань в кошик;
  • Кількість покупок;
  • Відсоток оформлень замовлень;
  • Середня ціна;
  • Число додавань/вилучень з кошика;
  • Середня кількість;
  • Кількість оформлень замовлень.
Аналіз ключових параметрів товарів, категорій, брендів:
Аналіз воронки продажів
Аналіз воронки продажів

Проаналізуйте розподіл клієнтів від заходу на сайт до оформлення замовлення за такими ключовими етапами із зазначенням втрат:

  • Всі відвідування;
  • Відвідування з переглядом товарів;
  • Відвідування з додаванням в кошик;
  • Відвідування з оформленням замовлення;
  • Відвідування з успішною покупкою.
Аналіз процесу оформлення замовлення

Проаналізуйте сторінку оформлення замовлення за наступними пунктами:

  • Заповнення основних контактних даних;
  • Заповнення додаткових контактних даних;
  • Вибір способу доставки;
  • Вибір способу оплати;
  • Замовлення.
Аналіз процесу оформлення замовлення
Аналіз кліків по соціальних кнопках
Аналіз кліків по соціальних кнопках

Проаналізуйте кількість кліків по кнопках, які дозволяють ділитися вашим контентом в соціальних мережах, кнопки підписки та кнопки груп, а також число кліків в залежності від їх розміщення на сторінці інтернет-магазину. Дані покажуть вам, які з них приносять найбільшу кількість покупців.

Преміум-версія: автоматичні рекомендації
Преміум версія

В преміум версії налаштовані автоматичні рекомендації щодо поліпшення показників ваших рекламних каналів, пропозиції покращення ключових показників поведінки користувачів та підвищення якості розміщення товарів у вашому інтернет-магазині.

Преміум версія
Аналіз трафіку, рекламних бюджетів 
Визначення прибуткових маркетингових каналів
Визначення прибуткових маркетингових каналів

Будьте в курсі, яка маркетингова активність приносить вам найбільший результат, щоб правильно вкладати гроші.

  • Дізнайтесь, які маркетингові канали приносять вам:
  • Найбільший обіг;
  • Кращі/гірші конверсії;
  • Найдорожчі/дешеві покупки;
  • Найбільше число зареєстрованих користувачів;
  • Найбільшу кількість переглядів сторінок.

Будьте в курсі багатоканальних конверсій, дізнайтесь, з яких каналів найбільше прямих покупок, а які найбільше впливають на асоціативні конверсії.

Порівнюйте вартість залучення користувачів та обіг за різними каналами.

Система відстеження дзвінків Ringostat

Для просунутих користувачів: система відстеження дзвінків Ringostat — це аналітика дзвінків, за допомогою якої з'являється можливість оцінити роботу інструментів маркетингу. Дізнайтесь, які ключові запити приводять цільову аудиторію на сайт та які рекламні кампанії найбільш ефективні.

Система відстеження дзвінків Ringostat
Аналіз поведінки користувачів 
Підвищення прибутку з кожного користувача
Підвищення прибутку з кожного користувача

Порівнюючи активність тих користувачів, що здійснили покупку з тими, хто не здійснив, ви отримаєте інформацію, яка допоможе утримати покупців:

  • Які заходи дають більше продажів: перші чи повторні;
  • Відмінності в показнику відмов;
  • Час перебування на сайті, що впливає на замовлення;
  • Кількість переглянутих сторінок перед замовленням;
  • Країни і міста, які дають більше замовлень;
  • Мови, на яких розмовляє більшість покупців;
  • Браузери та ОС, що використовуються покупцями;
  • Вік і стать покупців, що здійснили замовлення;
  • Відмінності в покупках, здійснених з різних пристроїв.
Збільшення повторних покупок

Слідкуйте у часі за головними метриками, необхідними для мотивації клієнта до нових покупок:

  • Середній чек користувачів;
  • Кількість покупок на користувача;
  • Сума покупок на користувача.
Збільшення повторних покупок