Будь ласка, ознайомтесь з регламентом роботи технічної підтримки, щоб рішення вашої задачі було оптимальним
Час роботи і термін відповіді:
Технічна підтримка доступна усім користувачам Prem-site з 11:00 до 20:00 за київським часом. Підтримка користувачів тарифу “Free” базується на окремих умовах (доступні консультації із спеціалістами відділу продажів).
Максимальний час реакції на звернення складає 24 години, для користувачів тарифу "Premium" - 3 години. Підтримка в телефонному режимі здійснюється у порядку консультування, зміни в аккаунтах проводяться лише на основі письмової заявки.
Служба технічної підтримки не може гарантувати точний термін вирішення проблеми, оскільки на його тривалість можуть впливати різні фактори (серед яких: час на відповідь клієнта, на діагностику та виправлення помилки, і так далі).
Звертайтесь у відділи, залежно від вашого запитання:
- Технічний відділ - запитання по шаблону, виводу інформації, змінним.
- Консультації - робота з адміністративною частиною інтернет-магазину, функціонування модулів.
- Відділ продажів - питання оплати, замовлення баннерів, дизайну, SEO, модулів та інше.
Формат створення квитка
Для оперативнішого рішення проблем необхідно вказати наступні дані:
- Точно сформулювати запитання чи проблему, а також описати послідовність дій, які передували виникненню проблеми.
- Для наочності вставити скріншот результату (посилання на який можете створити за допомогою Lightshot, чи прикріпити скріншот безпосередньо до квитка).
- Для кожного запитання необхідно створювати окремий квиток.
- Не варто дублювати запити у випадку, якщо ви отримали підтвердження отримання від технічної підтримки - це лише збільшить час реакції. Заявки обробляються по мірі надходження.
Термін вирішення питань може бути продовжено, а також можлива відмова у наданні технічної підтримки по окремому питанню у випадках:
- Клієнт не може надати необхідну для рішення проблеми інформацію.
- Неможливе відтворення описаної проблеми.
- Лист містить опис декількох проблем (запитань), не пов’язаних між собою.
- Користувач вносив будь-які зміни в шаблон оформлення.
- Рішення проблеми потребує діагностики, доопрацювання функціоналу чи випуск оновлення продукту.
- Питання виходить за рамки технічної підтримки.
- Питання стосується функціоналу, який надається стороннім сервісом.
Що робити з питаннями по верстці?
Технічна підтримка не надає консультацій по верстці, яка не стосується безпосередньо функціоналу Prem-site.
Якщо є запитання по SEO, контекстній рекламі та розвитку бізнесу
Створіть квиток у відділ продажів, і ваш персональний менеджер зв’яжеться з вами.
Можливо, відповідь на ваше запитання вже опубліковано
Перед подачею заявки рекомендуємо ознайомитись з документацією. Можливо, ви знайдете там відповідь на своє запитання.