Просування інтернет-магазину запчастин для смартфонів та планшетів - ROI 475,93%

Динаміка росту трафіку і покроковий опис етапів просування інтернет-магазину запчастин для смартфонів та планшетів, у результаті якого показник ROI (фінансовий коефіцієнт, який ілюструє рівень дохідності) досяг 476%
главная

  • главная
    Характеристика проекту
    Тематика:
    Запчастини для смартфонів та планшетів.
    Регіон просування:
    Росія.
    Додаткова інформація:
    Один місяць не був оплачений клієнтом, робота в цей період не проводилась.
    Мета:
    Поступове зростання продажів, самоокупність та отримання прибутків.
    Послуги:
    Пошукове просування (SEO).
    Загальний бюджет:
    6150 грн/міс.
  • Пошукове просування
     
    Перші кроки
    Аналіз і аудит

    Протягом першого місяця проводилися єдиноразові налаштування проекту і аналіз дільності конкурентів, згідно з якими була сформована чітка схема розвитку проекту. У наступні місяці проводилася оптимізація пріоритетних категорій і нарощування маси зовнішніх посилань згідно з розробленою стратегією.

     
    Задачі
    Комплекс щомісячних робіт

    У комплекс щомісячних робіт по просуванню входили такі завдання:

    - моніторинг критичних оповіщень від Yandex/Google Webmasters;
    - усунення проблем і моніторинг вмісту інтернет-магазину;
    - оцінка статусу індексування сторінок;
    - аналіз динаміки сканування пошуковими роботами;
    - моніторинг параметрів безпеки;
    - надсилання базових звітів Google Analytics;
    - вибірковий аналіз унікальності текстів;
    - аналіз помилок пошукових роботів при скануванні.

     
    Виконана робота
    Робота з контентом і розробка стратегії

    Просування було розподілене за схемою оптимізації восьми категорій на місяць (складання восьми семантичних ядер, написання текстів і повна оптимізація цільових сторінок згідно з ключовими пошуковими запитами).

    Після проведення аналізу пріоритетних категорій для оптимізації ми внесли деякі корективи в цей список, а для досягнення максимально ефективного результату були обрані категорії, які за попередньою оцінкою можуть принести найбільшу кількість конверсій. Клієнт погодив цей список категорій для оптимізації, що привело до значного зростання кількості продажів через кошик вже в перші місяці співпраці.

    Також щомісячно проводилася закупівля зовнішніх посилань і розміщення статей з посиланнями на сайт клієнта. З другого місяця співпраці була відкорегована стратегія нарощування зовнішньої маси посилань, так як спостерігалася значна активність конкурентів.

    Завдяки правильно розробленій стратегії нарощування зовнішньої маси посилань і оптимізації категорій, проект вийшов на ROI більше 100% вже на третьому місяці співпраці.

  • Результати
    Ключові характеристики результатів за 4 місяці:
     
     
    від 0 до 145 відвідувань з органічного пошуку на день
     
     
    загальна кількість відвідувачів - 4 421
     
     
    ROI інтернет-магазину склав 475,93%
     
     
    обіг коштів - 257 602 грн
  • Результати ROI
    Ключові характеристики результатів за 4 місяці:
    ROI по минусу тестовых покупок

    Маржа: 55%

    Валовий прибуток за мінусом тестових покупок: 257 602 грн * 0.55 = 141 681,1 грн.

    Загальні витрати на просування: 24 600 грн (протягом 4 місяців).

    ROI = (141 681 - 24 600) / 24 600 грн * 100 = 475,93%

    24 600 витрати
    141 681 прибуток
З'явились запитання?