Просування інтернет-магазину опалювальної техніки - ROI 244%

Динаміка росту трафіку і покроковий опис етапів просування інтернет-магазину опалювальної техніки, у результаті якого показник ROI (фінансовий коефіцієнт, який ілюструє рівень дохідності) досяг 244%
главная

  • главная
    Характеристика проекту
    Тематика:
    Котли, водонагрівачі, насоси, обладнання та матеріали для монтажу
    Регіон просування:
    Україна
    Додаткові відомості:
    Відсутні
    Мета клієнта:
    Підняття загального трафіку від 200 осіб на місяць до 6 тисяч протягом півроку
    Додаткова мета нашої кампанії:
    Поступове зростання продажів, самоокупність та поступовий вихід на прибуток
    Послуги:
    Пошукове просування (SEO)
    Загальний бюджет:
    5650 грн/міс.
  • Пошукове просування
     
    Перші кроки
    Аналіз і аудит

    Ми зібрали пошукові ключі для категорій сайту та оцінили їх кількість. Також провели аналіз діяльності конкурентів з аналогічними товарами. На основі отриманих даних прорахували прогнозований трафік на сайт після піврічного просування.

    В рамках наданих послуг ми провели єдиноразові налаштування сайту: підключили інформацію про фірму з посиланням на сайт на мапах від Google и Яндекс. Даний функціонал підключений для того, щоб користувачі ділилися інформацією у соціальних мережах.

     
    Виконана робота
    Робота з контентом і розробка стратегії

    Після проведення перших кроків ми розпочали основні роботи із пошукового просування.

    Работа над контентом поділялась на кілька етапів:
    - створення текстів для категорій;
    - підготовка інформаційних матеріалів та новин;
    - написання допоміжних статей для покупців;
    - написання коментарів;
    - написання й розміщення рекламних статей на трастових сайтах.

    У зв’язку з нерегулярними оплатами клієнта у перші місяці просування, терміни виконання плану було зрушено. Також було недостатньо коштів для написання оптимізованих текстів для карток товарів.

    Після семантичного аналізу та аналізу посилань конкурентів ми розробили унікальну стратегію для роботи із масою посилань на перші 3 місяці. Надалі ми змінили стратегію на роботу із підняття запитів, які мали більше показів у пошуковій системі, але не мали достатніх позицій.

     
    Задачі
    Комплекс щомісячних робіт

    У комплекс щомісячних робіт із просування входили такі задачі:
    - моніторинг критичних оповіщень від Yandex/Google Webmasters;
    - усунення проблем та моніторинг вмісту інтернет-магазину;
    - оцінка статусу індексування сторінок;
    - аналіз динаміки сканування пошуковими роботами;
    - моніторинг параметрів безпеки;
    - надсилання базових звітів Google Analytics;
    - вибірковий аналіз унікальності текстів;
    - аналіз помилок пошукових роботів під час сканування;
    - аналіз показника CTR для пріорітетних сторінок і для сайту в цілому;
    - закупка посилань зі сторонніх сайтів.

  • Результати
    Ключові характеристики результатів за 9 місяців:
     
     
    від 0 до 300 відвідувань на день із органічного пошуку
     
     
    загальна кількість користувачів - 27 093 (за виключенням контексту)
     
     
    ROI інтернет-магазину склав 244%
     
     
    Обіг коштів - 646 980 грн
  • Результати ROI
    Ключові характеристики результатів за 9 місяців:
    ROI по каналу пошукового просування:

    Маржа: 18%

    Валовий прибуток: 646 980 грн * 0.18 = 116 456 грн.

    Витрати на просування: 5650 грн/міс. (33 900 грн протягом 6 місяців).

    ROI = (116 456 - 33 900) / 33 900 * 100 = 244%

    33 900 ВИТРАТИ
    116 456 прибуток
З'явились запитання?