Просування інтернет-магазину
спортивних товарів - ROI 135%
Динаміка росту трафіку і покроковий опис етапів просування інтернет-магазину спортивних товарів, у результаті якого показник ROI (фінансовий коефіцієнт, який ілюструє рівень дохідності) досяг 135%
головна

  • головна
    Характеристика проекту
    Тематика
    Спортивні товари
    Регіон просування
    Україна
    Додаткові дані
    Обмежений бюджет на старті проекту, суміщення роботи менеджерів інтернет-магазину з оффлайн-точкою
    Мета
    Поступовий ріст продажів, самоокупність та вихід на прибуток
    Послуги
    Пошукове просування (SEO) и контекстна реклама (PPC)
    Загальний бюджет
    6590 грн./міс
  • Пошукове просування
     
    Перші кроки
    Аналіз і аудит

    Для початку ми визначили пріоритетні категорії бізнесу клієнта. Оцінка йшла із маржинальності і процесу обігу товару від виробника до кінцевого споживача. Далі ми провели аналіз конкуренції і склали план роботи над масою посилань проекту. Потім провели аудит наповнення сайту і склали перелік рекомендацій

     
    Пророблені роботи і процеси
    Робота з контентом і розробка стратегії

    Работа над контентом розділялась на етапи:

    - створення текстів для категорій;
    - унікалізація карток товарів;
    - інформаційно-новинні матеріали;
    - написання допоміжних статей для покупців.

    У зв’язку з обмеженістю і відсутністю змоги приділяти достатньо часу проекту з боку менеджерів і керівництва ми щомісяця виконували лише частину задач з контенту. На основі аналізу конкуренції була розроблена персональна стратегія роботи з масою посилань.

     
    Задачі
    Комплекс щомісячних робіт

    У комплекс входили такі задачі:

    - моніторинг критичних сповіщень від Yandex/Google Webmasters;
    - усунення проблем і моніторинг вмісту інтернет-маазину;
    - оцінка статусу індексування сторінок;
    - аналіз динаміки сканування пошуковими роботами;
    - мониторинг параметров безопасности;
    - відправка базових звітів Google Analytics;
    - вибірковий аналіз унікальності текстів;
    - аналіз помилок пошукових роботів під час сканування.
  • Контекстна реклама

    У роботі над контекстною рекламою для інтернет-магазину спортивних товарів ми використовували ті ж пріоритетні категорії, що й для пошукового просування.

    Але в процесі роботи зіштовхнулися з такими проблемами:
    - у клієнта недостатньо засобів, аби покрити попит на всіх цільових запитах найбільш маржинальних категорій;
    - багато товарів закінчувалося на складі виробника, доводилося постійно коригувати кампанії;
    - найбільш ефективні категорії з часом стали маломаржинальними, і за проханням клієнта довелося відмовитися від них;
    - упродовж 7 місяців декілька разів змінювалися пріоритети у зв’язку із сезонними змінами попиту.

    У зв’язку з даними аспектами було прийняте рішення сконцентруватися на сегментах брендів і моделей із транзакційними словами, а також обрати розділи і постачальників, де товари часіше бувають в наявності. Тобто ми зробили рекламну кампанію настільки ефективною, наскільки нам дозволили зовнішні фактори впливу на інтернет-магазин з боку клієнта.

  • Результати
    Ключові характеристики результату за 7 місяців:
     
     
    Від 0 до 420 відвідувань з органічного пошуку в день
     
     
    Усього сайт відвідало 25 622 користувачів
     
     
    ROI інтернет-магазину склав 135%
     
     
    Сума обігу склала 588.660 грн.
  • Результати ROI
    Ключові характеристики результату за 7 місяців:
    ROI по каналу пошукового просування:

    Маржа: 20%

    Валовий прибуток: 412.609 грн. * 0.20 = 82.521 грн.

    Реклама: 3790 грн./міс. (30.320 грн. впродовж 8 місяців)

    ROI = (82.521 - 30.320) / 30.320 *100 = 172%

    30.320 витрати
    82.521 прибуток
    ROI по каналу контекстної реклами:

    Валовий прибуток: 115.772 * 0.20 = 23.154 грн.

    Витрати на рекламу: 2800 грн/міс

    (19.600 грн. впродовж 7 місяців)

    ROI = (23.154 - 19.600) / 19.600 *100 = 18%

    19.600 витрати
    23.154 прибуток
    ROI по всьому інтернет-магазину:

    Валовий прибуток за мінусом тестових покупок:

    588.660 грн. * 0.20 = 117.732 грн.

    Загальні витрати на рекламу: 49920 грн. (впродовж 8 місяців)

    ROI = (117.732 - 49920) / 49920 грн. * 100 = 135%

    49920 витрати
    117.732 прибуток
З'явились запитання?