-
Характеристика проекту
- Тематика
- Спортивні товари
- Регіон просування
- Україна
- Додаткові дані
- Обмежений бюджет на старті проекту, суміщення роботи менеджерів інтернет-магазину з оффлайн-точкою
- Мета
- Поступовий ріст продажів, самоокупність та вихід на прибуток
- Послуги
- Пошукове просування (SEO) и контекстна реклама (PPC)
- Загальний бюджет
- 6590 грн./міс
-
Пошукове просуванняПерші крокиАналіз і аудит
Для початку ми визначили пріоритетні категорії бізнесу клієнта. Оцінка йшла із маржинальності і процесу обігу товару від виробника до кінцевого споживача. Далі ми провели аналіз конкуренції і склали план роботи над масою посилань проекту. Потім провели аудит наповнення сайту і склали перелік рекомендацій
Пророблені роботи і процесиРобота з контентом і розробка стратегіїРабота над контентом розділялась на етапи:
- створення текстів для категорій;
- унікалізація карток товарів;
- інформаційно-новинні матеріали;
- написання допоміжних статей для покупців.У зв’язку з обмеженістю і відсутністю змоги приділяти достатньо часу проекту з боку менеджерів і керівництва ми щомісяця виконували лише частину задач з контенту. На основі аналізу конкуренції була розроблена персональна стратегія роботи з масою посилань.
ЗадачіКомплекс щомісячних робітУ комплекс входили такі задачі:
- моніторинг критичних сповіщень від Yandex/Google Webmasters;
- усунення проблем і моніторинг вмісту інтернет-маазину;
- оцінка статусу індексування сторінок;
- аналіз динаміки сканування пошуковими роботами;
- мониторинг параметров безопасности;
- відправка базових звітів Google Analytics;
- вибірковий аналіз унікальності текстів;
- аналіз помилок пошукових роботів під час сканування. -
Контекстна реклама
У роботі над контекстною рекламою для інтернет-магазину спортивних товарів ми використовували ті ж пріоритетні категорії, що й для пошукового просування.
Але в процесі роботи зіштовхнулися з такими проблемами:
- у клієнта недостатньо засобів, аби покрити попит на всіх цільових запитах найбільш маржинальних категорій;
- багато товарів закінчувалося на складі виробника, доводилося постійно коригувати кампанії;
- найбільш ефективні категорії з часом стали маломаржинальними, і за проханням клієнта довелося відмовитися від них;
- упродовж 7 місяців декілька разів змінювалися пріоритети у зв’язку із сезонними змінами попиту.У зв’язку з даними аспектами було прийняте рішення сконцентруватися на сегментах брендів і моделей із транзакційними словами, а також обрати розділи і постачальників, де товари часіше бувають в наявності. Тобто ми зробили рекламну кампанію настільки ефективною, наскільки нам дозволили зовнішні фактори впливу на інтернет-магазин з боку клієнта.
-
РезультатиКлючові характеристики результату за 7 місяців:Від 0 до 420 відвідувань з органічного пошуку в деньУсього сайт відвідало 25 622 користувачівROI інтернет-магазину склав 135%Сума обігу склала 588.660 грн.
-
Результати ROIКлючові характеристики результату за 7 місяців:ROI по каналу пошукового просування:
Маржа: 20%
Валовий прибуток: 412.609 грн. * 0.20 = 82.521 грн.
Реклама: 3790 грн./міс. (30.320 грн. впродовж 8 місяців)
ROI = (82.521 - 30.320) / 30.320 *100 = 172%
30.320 витрати82.521 прибутокROI по каналу контекстної реклами:Валовий прибуток: 115.772 * 0.20 = 23.154 грн.
Витрати на рекламу: 2800 грн/міс
(19.600 грн. впродовж 7 місяців)
ROI = (23.154 - 19.600) / 19.600 *100 = 18%
19.600 витрати23.154 прибутокROI по всьому інтернет-магазину:Валовий прибуток за мінусом тестових покупок:
588.660 грн. * 0.20 = 117.732 грн.
Загальні витрати на рекламу: 49920 грн. (впродовж 8 місяців)
ROI = (117.732 - 49920) / 49920 грн. * 100 = 135%
49920 витрати117.732 прибуток
Просування інтернет-магазину
спортивних товарів - ROI 135%
Динаміка росту трафіку і покроковий опис етапів просування інтернет-магазину спортивних товарів, у результаті якого показник ROI (фінансовий коефіцієнт, який ілюструє рівень дохідності) досяг 135%
З'явились запитання?