Цільові сторінки не підходять для використання з метою продажу дорогих товарів. Але вони є прекрасним інструментом для:
- просування безкоштовного продукту (інформаційні матеріали);
- генерації лідів;
- продажу недорогих товарів.
Яким чином можна створювати цільові сторінки? Для цих цілей можна скористатися одним з трьох варіантів: послуги підрядників, розробка на основі фреймворку і використання спеціалізованого конструктора.
В останньому випадку не потрібно бути технічним фахівцем - конструктори зазвичай проектуються таким чином, щоб зробити Landing Page за їх допомогою міг кожен охочий.
Приклади таких конструкторів: lpgenerator.ru, landing.ru.
Контент для Landing Page
Якість тексту, графіки і мультимедійного контенту, які використовуються на цільовій сторінці, повинні бути пріоритетом номер один. Грамотний підхід до даного питання передбачає опрацювання таких моментів:
- чітке позиціонування продукту, що просувається, і виділення його переваг для клієнта;
- визначення цільової аудиторії та її сегментація на групи;
- формування унікальної торговельної пропозиції для клієнта;
- збір або генерація соціальних доказів (відгуки);
- підготовка текстів, їх структурування в логічній послідовності;
- відбір мультимедійного контенту для покращення зорового сприйняття продукту (зображення, відео, презентації).
Обов'язково перевірте підготовлені тексти на помилки і підбирайте дійсно якісну графіку. Також не забудьте акцентувати увагу потенційного клієнта на вигоді, яку він отримає, і можливостях вашого продукту в контексті вирішення його завдань.
Структура Landing Page
Підготувавши текстовий і мультимедійний контент, необхідно подумати над тим, як ви будете розміщувати його на сторінці. Тут можна експериментувати, як і у випадку з будь-яким іншим проектуванням.
Розподіліть контент на цільовій сторінці по блоках, розмістивши на ній наступну інформацію:
- логотип і слоган компанії;
- контакти для швидкого зв'язку;
- велике і якісне фото продукту;
- Call-to-action (заклик до здійснення цільової дії);
- блок для залучення уваги. Наприклад, акція або часове обмеження;
- список переваг і гарантій;
- соціальні докази: відгуки клієнтів;
- дубль форми замовлення і блок з повною контактною інформацією.
Якщо бюджет дозволяє, можна створити декілька цільових сторінок з різним дизайном і структурою. Залучаючи на них трафік через контекстну рекламу, можна визначити найбільш ефективний варіант.