Продажі та аналітика

  • Веб-аналітика і її роль в інтернет-комерції

    Возможность отследить и измерить практически любое взаимодействие с сайтом со стороны посетителя является очень важным преимуществом. Его получает владелец интернет-магазина при установке веб-аналитики.

  • Відеоканал інтернет-магазину на YouTube

    Відеоканал на YouTube не є чимось новим для інтернет-магазинів на Заході, але в Рунеті цей канал маркетингу поки активно використовується тільки великими гравцями ринку.

  • Робота консультанта в інтернет-магазині

    Переглядаючи каталог товарів в інтернет-магазині, покупець не завжди може визначитися з рішенням про покупку, як і у випадку з відвідуванням звичайного магазину.

  • Способи утримання клієнтів інтернет-магазину

    На залучення клієнтів власник інтернет-магазину може витрачати величезні кошти. Але головним навиком в онлайн-маркетингу є утримання покупця, який вже одного разу був залучений.

  • Конкурси в соцмережах як інструмент маркетингу

    Головне завдання роботи з маркетингу - максимальне поширення інформації про компанію серед потенційних клієнтів. Конкурси в соціальних мережах чудово підходять для цих цілей.

  • Електронна торгівля в Google Analytics

    Власник інтернет-магазину за його допомогою може отримати такі переваги, як розуміння своєї цільової аудиторії і ефективне формування каталогу товарів.

  • Crowd-маркетинг як інструмент просування

    Крауд-маркетинг вперше почав застосовуватися західними інтернет-маркетологами. А в Уанеті він є відносно новим явищем.