Продажі та аналітика
-
Веб-аналітика і її роль в інтернет-комерції
Возможность отследить и измерить практически любое взаимодействие с сайтом со стороны посетителя является очень важным преимуществом. Его получает владелец интернет-магазина при установке веб-аналитики.
-
Відеоканал інтернет-магазину на YouTube
Відеоканал на YouTube не є чимось новим для інтернет-магазинів на Заході, але в Рунеті цей канал маркетингу поки активно використовується тільки великими гравцями ринку.
-
Робота консультанта в інтернет-магазині
Переглядаючи каталог товарів в інтернет-магазині, покупець не завжди може визначитися з рішенням про покупку, як і у випадку з відвідуванням звичайного магазину.
-
Способи утримання клієнтів інтернет-магазину
На залучення клієнтів власник інтернет-магазину може витрачати величезні кошти. Але головним навиком в онлайн-маркетингу є утримання покупця, який вже одного разу був залучений.
-
Конкурси в соцмережах як інструмент маркетингу
Головне завдання роботи з маркетингу - максимальне поширення інформації про компанію серед потенційних клієнтів. Конкурси в соціальних мережах чудово підходять для цих цілей.
-
Електронна торгівля в Google Analytics
Власник інтернет-магазину за його допомогою може отримати такі переваги, як розуміння своєї цільової аудиторії і ефективне формування каталогу товарів.
-
Crowd-маркетинг як інструмент просування
Крауд-маркетинг вперше почав застосовуватися західними інтернет-маркетологами. А в Уанеті він є відносно новим явищем.
- 1
- 2
- 3