Стилізацiя iнтернет-магазину Автомум
www.automum-shop.comЗадоволений. Розробку вважаю перспективною. Вважаю, що ваш колектив працює на випередження: на той момент, коли ми познайомилися, ваша пропозиція була оптимальним за ціною / якістю.
-
Вибір шаблону в якості основи структури і розміщення елементів
За прототип дизайну було обрано шаблон Fluid Vertical з вертикальним меню. Це дозволило клієнту зручно розмістити в каталозі велику кількість категорій. Розташування основних блоків та функціональних елементів сайту заздалегідь продумані із врахуванням впливу на конверсію та на зручність для відвідувачів.
Переглянути вибраний дизайн -
Підбір гами кольорів, зміни у структурі
Основними кольорами для дизайну були обрані насичений червоний та синій. Вони гармонійно поєднались із логотипом, який надав клієнт. Загальний фон сайту було вирішено залишити світлим для легкого сприйняття.
Незначні зміни, які покращили розташування елементів та логотипу, були зроблені у верхній частині сайту.
-
Увага до деталей – це збільшення конверсії
Важливість високого рівня конверсії для інтернет-магазину важко переоцінити. Саме тому наші дизайнери так багато уваги приділяють деталям.
Позначки акцій, умов доставки і оплати, наочне відображення контактів – всі ці нібито дрібниці здатні позитивно вплинути на рівень продажів.
-
Розробка рекламних банерів
Враховуючи надану клієнтом інформацію, дизайнери розробили яскраві рекламні банери, які добре запам’ятовуються відвідувачам.
Перший банер (насиченого синього кольору) підкреслює широкий асортимент товарів інтернет-магазину, а другий звертає увагу користувача на великий досвід у торгівлі та надійність компанії.