Просування інтернет-магазину, що спеціалізується на продажі камінів - ROI 175%

Динаміка росту трафіку і покроковий опис етапів просування інтернет-магазину, що спеціалізується на продажі камінів, у результаті якого показник ROI (фінансовий коефіцієнт, який ілюструє рівень дохідності) досяг 175%
главная

  • главная
    Характеристика проекту
    Тематика:
    Каміни, опалення.
    Регіон просування:
    Україна.
    Додаткові відомості:
    Просування магазину відбувалося після завершення розробки на основі нового домену (взагалі без пошукового трафіку). Контекстна реклама не використовувалась, залучено було лише пошукове просування.
    Мета:
    Поступове зростання рівня продажів, самоокупність і отримання прибутків.
    Послуги:
    Пошукове просування (SEO).
    Бюджет:
    Загальний бюджет склав 25 214 грн. Середня оплата на місяць – 5043 грн.
  • Пошукове просування
     
    Перші кроки
    Аналіз і аудит

    В першу чергу ми провели аудит сайту та виправили наявні недоліки та помилки оптимізації. Зареєстрували магазин на картах. Повністю налаштували аналітику, включаючи електронну торгівлю та цілі.

    Всі категорії були проаналізовані на конкурентність, а серед них були обрані ті, які мають потенціал, щоб просто і швидко отримати високі результати. Також було визначено контент-план на 6 місяців.

     
    Виконана робота
    Робота з контентом і розробка стратегії

    Після визначення пріоритетів для розвитку проекту ми розпочали основні роботи над інтернет-магазином.

    Робота над контентом проходила у кілька етапів:
    - створення текстів для категорій;
    - написання текстів для карток товарів;
    - написання коментарів;
    - підготовка новин та інформаційних матеріалів;
    - написання допоміжних статей для покупців;
    - написання і розміщення рекламних статей на трастових сайтах.

    Робота з масою посилань проводилася згідно з бюджетом клієнта. Ми зосередилися на піднятті низько- та середньочастотних запитів, які знаходилися між 11 і 30 місцем у пошуковій видачі Google. Також увага акцентувалася на запитах, згідно з якими і здійснювалися покупки.

     
    Задачі
    Комплекс щомісячних робіт

    У комплекс щомісячної роботи також входили наступні завдання:
    - моніторинг критичних сповіщень від Yandex/Google Webmasters;
    - усунення проблем і моніторинг вмісту інтернет-магазину;
    - оцінка статусу індексування сторінок;
    - аналіз динаміки сканування пошуковими роботами;
    - моніторинг параметрів безпеки;
    - надсилання базових звітів Google Analytics;
    - вибірковий аналіз унікальності текстів;
    - аналіз помилок пошукових роботів під час сканування;
    - закупівля посилань на сторонніх сайтах;
    - аналіз та роботи з покращення юзабіліті сайту.

  • Результати
    Ключові характеристики результатів за 7 місяців:
     
     
    Від 0 до 325 відвідувань із органічного пошуку за один день
     
     
    Загальна кількість відвідувачів – 9 667
     
     
    ROI інтернет-магазину склав 175%
     
     
    Обіг коштів - 277 500 грн
  • Результати ROI
    Ключові характеристики результату за 7 місяців:
    ROI по каналу пошукового просування:

    Маржа: 25%

    Валовий прибуток: 227 500 грн * 0,25 = 69 375 грн

    Витрати на рекламу: 25 214 грн (за 6 місяців)

    ROI = (69 375 - 25 214) / 25214 * 100 = 175%

    25 300 витрати
    69 800 прибуток
З'явились запитання?