-
Характеристика проекту
- Тематика:
- Побутова техніка та електроніка
- Регіон просування:
- Україна, акцент на україномовному сегменті з центром у Львові
- Мета клієнта:
- Більше 50 000 трафіку на інтернет-магазин на місяць
- Додаткова мета нашої кампанії:
- Максимальне зростання продажів та позитивний ROI.
- Послуги:
- Пошукове просування (SEO), контекстна реклама (PPC), подальше підключення E-mail-маркетингу.
- Загальний бюджет:
- У середньому 9 551 грн/міс.
-
Поисковое продвижениеПерші крокиАналіз і аудит
Для налаштування сайту у відповідністі до рекомендацій пошукових систем було проведено SEO-аудит сайту:
- виправлено всі технічні неточності й недоліки;
- налаштовано мікророзмітку;
- налаштовано автоматичну генерацію основних мета-тегів та title сайту;
- додані атрибути “alt” і “title” для картинок;
- закрито від індексації непотрібні сторінки;
- прописано тег link “canonical” для сторінок з GET-параметрами.Виконана роботаРобота з контентом і розробка стратегіїДля отримання максимального трафіку було прийнято рішення написати унікальний контент для усіх категорій магазину.
Створено контент-план від найменш до найбільш трафікових за потенціалом категорій; також було враховано аналіз сезонності.
Для охоплення запитів з назвами категорій і брендів були створені та оптимізовані окремі сторінки із фільтрів магазину.
Розроблено індивідуальну стратегію нарощування маси посилань.
Для усіх оптимізованих категорій прописано унікальні “title” та “descriptions”, виходячи із семантики запитів на конкретну сторінку.
Для основних карток товарів створені унікальні описи із врахуванням ключових запитів і зроблена перелінковка.
-
Контекстна реклама і e-mail маркетингРобота по контекстній рекламі (PPC)
Було прийнято рішення створити дві кампанії, орієнтовані на два сегменти ринку: Захід із центом у Львові та Схід із центром у Києві.
Через певний час було вирішено не продовжувати контекстну рекламу, так як пошукове просування давало більший ефект, аніж контекст.
Загалом, кампанія, яка орієнтувалась на український ринок, мала певні переваги, так як у клієнта є офлайн-магазини та впізнаваність була вищою.Робота по e-mail маркетингуНа початку кампанії з E-mail-маркетингу у розсилку входили групи акційних товарів. Після проведеного аналізу було вирішено акцентувати увагу на одному товарі, який є найбільш вигідним для покупця. У дану розсилку входив товар, який був хітом тижня, та інші акційні товари. У результаті з аналогічною базою продажі й трафік з Е-mail-маркетингу значно зросли. На даний момент продовжується динамічне зростання по цьому каналу.
-
РезультатиКлючові характеристики результату за рік роботи:Від 400 до 2 000 відвідувачів на добу з органічного пошукуЗагальна кількість відвідувачів - 408 823ROI інтернет-магазину склав 93%Обіг коштів – 1 957 883 грн
-
Результати ROIКлючові характеристики результату за рік роботи:ROI по каналу пошукового просування:
Маржа: 15%
Валовий прибуток: 1 233 088 грн * 0.15 = 184 963 грн.
Витрати на рекламу: в середньому 9 551 грн/міс. (114 613 грн протягом 12 міс.).
ROI = (184 963 – 114 613) / 114 613 * 100 = 61%
ROI по всьому інтернет-магазину (лише корзина):Маржа: 15%
ROI = (1 544 345 * 15% - 151 413) / 151 413 грн * 100 = 52%
ROI по всьому інтернет-магазину:Прибуток лише по м. Львів + 50% дзвінків:
584 533 + 50% дзвінків = 876 799 грн.
Прибуток по Україні без м. Львів + 20% дзвінків:
900 904 + 20% = 1 081 084 грн.
ROI по всьому інтернет-магазину (із врахуванням дзвінків):
ROI = (1 957 883 * 15% - 151 413) / 151 413 грн * 100 = 93%
Просування інтернет-магазину побутової техніки та електроніки. Від 0 до 56 000 відвідувачів на місяць
Динаміка росту трафіку і покроковий опис етапів просування інтернет-магазину, що спеціалізується на продажі камінів, у результаті якого кількісь відвідувачів збільшилася з 0 до 56 000 відвідувачів на місяць.
З'явились запитання?