"Покинуті корзини", або незавершені замовлення

Однією з найважливіших цільових дій відвідувача інтернет-магазину і ключовим етапом у завершенні покупки є додавання товару в кошик (корзину).

Для завершення транзакції після додавання товару повинне йти оформлення замовлення. На жаль, незважаючи на всі старання власників і менеджерів інтернет-магазинів, натискання заповітної кнопки відбувається далеко не завжди, а замовлення так і залишається неоформленим. І тоді з'являється таке поняття, як "покинуті" корзини, або незавершене замовлення.

Щоб за допомогою веб-аналітики розібратися, що саме могло утримати клієнта від здійснення покупки, давайте розглянемо наступні причини:

  • незрозуміла для відвідувача і складна форма замовлення;
  • додаткові витрати, які можуть полягати у високій вартості доставки або встановленому порозі мінімального замовлення;
  • низький рівень довіри відвідувача до інтернет-магазину;
  • суб'єктивні причини (клієнта щось відволікло, з'явилися більш важливі справи, поганий зв'язок з Інтернетом та ін.).

Щоб розібратися в причинах незавершеної транзакції, потрібно відстежувати особливості поведінки клієнта. Якщо проблема в технічних складнощах, то їх можна легко виправити. Якщо ж це суб'єктивні мотиви, то можна просто ввічливо звернутися до покупця по email із проханням про завершення транзакції.

Щоб успішно працювати з "покинутими" кошиками, доведеться проявити винахідливість і такт. Нагадати можна не тільки за допомогою електронного листа, але і в повідомленні на мобільний. При цьому непогано було б запропонувати який-небудь привабливий бонус. Наприклад, безкоштовну доставку або персональний промокод.

Склавши кілька шаблонів листів, можна їх протестувати і підібрати найефективніший. Нагадування про завершення угоди можна відправити кілька разів. Щоб не виявляти зайву настирливість, протягом дня нагадують один раз, а потім ще раз після закінчення терміну в три дні.

Торгівля через інтернет-магазини в будь-якому разі буде супроводжуватися "покинутими" кошиками. Але якщо таких замовлень багато, то це веде до втрати потенційного прибутку. Боротися з таким явищем потрібно і можливо. Не виключено, що, внісши лише незначні зміни в інтерфейс кошика, вам вдасться звести до мінімуму таке неприємне явище.

Ви знайшли, що шукали?