Веб-аналітика
-
Веб-аналітика і її роль в інтернет-комерції
Возможность отследить и измерить практически любое взаимодействие с сайтом со стороны посетителя является очень важным преимуществом. Его получает владелец интернет-магазина при установке веб-аналитики.
-
Електронна торгівля в Google Analytics
Власник інтернет-магазину за його допомогою може отримати такі переваги, як розуміння своєї цільової аудиторії і ефективне формування каталогу товарів.
-
Сезонність пошукового трафіку
Якщо ви власник інтернет-магазину або навіть звичайного контентного проекту, то розуміння сезонності в ключових запитах може стати корисним для просування і розвитку успішного бізнесу.
-
Конверсія в інтернет-магазині
Оскільки рівень конверсії є одним з основних показників оцінки ефективності роботи інтернет-магазинів, то його покращення лежить в основі діяльності спеціалістів, мета яких - розробка та просування інтернет-магазинів.
-
Таргетинг аудиторії і його види
Сукупність методів, що дозволяють максимально точно визначити цільовий контингент серед загальної маси потенційних покупців, і називається таргетингом. Застосовуючи грамотний таргетинг, підприємець, що працює в сфері електронної комерції, отримує ряд відчутних плюсів.