Швидкий і комплексний аналіз вашого інтернет-магазину
Збільшуйте прибуток і підвищуйте конверсію завдяки грамотно налаштованій аналітиці
![](/uploads/images/features-new/analytics/analytics1.png)
![Інструменти для внутрішнього мерчендайзингу.](/uploads/images/features-new/analytics/analytics6.png)
Дізнайтесь, як ключові сторінки вашого інтернет-магазину впливають на загальну кількість продажів і що можна поліпшити для підвищення загальної конверсії.
Проаналізуйте такі дані:
- Кількість внутрішніх переходів на сторінку товару з блоків акційних товарів на головній сторінці; через клік по внутрішніх банерах; з каталогу товарів, з блоку переглянутих товарів;
- Позиції продуктів в списках та їх вплив на внутрішні переходи;
- Внутрішні переходи зі списків на той чи інший товар;
- Використання внутрішнього пошуку на сайті.
- Обіг;
- Кількість повернень;
- Унікальні покупки;
- Відсоток додавань в кошик;
- Кількість покупок;
- Відсоток оформлень замовлень;
- Середня ціна;
- Число додавань/вилучень з кошика;
- Середня кількість;
- Кількість оформлень замовлень.
![Аналіз ключових параметрів товарів, категорій, брендів:](/uploads/images/features-new/analytics/analytics7.png)
![Аналіз воронки продажів](/uploads/images/features-new/analytics/analytics8.png)
Проаналізуйте розподіл клієнтів від заходу на сайт до оформлення замовлення за такими ключовими етапами із зазначенням втрат:
- Всі відвідування;
- Відвідування з переглядом товарів;
- Відвідування з додаванням в кошик;
- Відвідування з оформленням замовлення;
- Відвідування з успішною покупкою.
Проаналізуйте сторінку оформлення замовлення за наступними пунктами:
- Заповнення основних контактних даних;
- Заповнення додаткових контактних даних;
- Вибір способу доставки;
- Вибір способу оплати;
- Замовлення.
![Аналіз процесу оформлення замовлення](/uploads/images/features-new/analytics/analytics9.png)
![Аналіз кліків по соціальних кнопках](/uploads/images/features-new/analytics/analytics10.png)
Проаналізуйте кількість кліків по кнопках, які дозволяють ділитися вашим контентом в соціальних мережах, кнопки підписки та кнопки груп, а також число кліків в залежності від їх розміщення на сторінці інтернет-магазину. Дані покажуть вам, які з них приносять найбільшу кількість покупців.
В преміум версії налаштовані автоматичні рекомендації щодо поліпшення показників ваших рекламних каналів, пропозиції покращення ключових показників поведінки користувачів та підвищення якості розміщення товарів у вашому інтернет-магазині.
![Преміум версія](/uploads/images/features-new/analytics/analytics11.png)
![Визначення прибуткових маркетингових каналів](/uploads/images/features-new/analytics/analytics2.png)
Будьте в курсі, яка маркетингова активність приносить вам найбільший результат, щоб правильно вкладати гроші.
- Дізнайтесь, які маркетингові канали приносять вам:
- Найбільший обіг;
- Кращі/гірші конверсії;
- Найдорожчі/дешеві покупки;
- Найбільше число зареєстрованих користувачів;
- Найбільшу кількість переглядів сторінок.
Будьте в курсі багатоканальних конверсій, дізнайтесь, з яких каналів найбільше прямих покупок, а які найбільше впливають на асоціативні конверсії.
Порівнюйте вартість залучення користувачів та обіг за різними каналами.
Для просунутих користувачів: система відстеження дзвінків Ringostat — це аналітика дзвінків, за допомогою якої з'являється можливість оцінити роботу інструментів маркетингу. Дізнайтесь, які ключові запити приводять цільову аудиторію на сайт та які рекламні кампанії найбільш ефективні.
![Система відстеження дзвінків Ringostat](/uploads/images/features-new/analytics/analytics3.png)
![Підвищення прибутку з кожного користувача](/uploads/images/features-new/analytics/analytics4.png)
Порівнюючи активність тих користувачів, що здійснили покупку з тими, хто не здійснив, ви отримаєте інформацію, яка допоможе утримати покупців:
- Які заходи дають більше продажів: перші чи повторні;
- Відмінності в показнику відмов;
- Час перебування на сайті, що впливає на замовлення;
- Кількість переглянутих сторінок перед замовленням;
- Країни і міста, які дають більше замовлень;
- Мови, на яких розмовляє більшість покупців;
- Браузери та ОС, що використовуються покупцями;
- Вік і стать покупців, що здійснили замовлення;
- Відмінності в покупках, здійснених з різних пристроїв.
Слідкуйте у часі за головними метриками, необхідними для мотивації клієнта до нових покупок:
- Середній чек користувачів;
- Кількість покупок на користувача;
- Сума покупок на користувача.
![Збільшення повторних покупок](/uploads/images/features-new/analytics/analytics5.png)