Перші кроки

  • Вибір платформи як фактор успіху інтернет-магазину

    Ми розглянемо чотири основних групи таких рішень, серед яких і доведеться робити вибір приватним особам або компаніям, які планують створення інтернет-магазину.

  • Відновлення паролю доступу

    Покроковий опис дій, необхідних для відновлення паролю доступу в систему Prem-site.

  • Ефективне оформлення картки товару

    Візуальне сприйняття відіграє важливу роль, тому якісно оформлена сторінка з товаром є важливим елементом успішної стратегії. Якщо рівень продажів у вашому інтернет-магазині бажає кращого, то варто задуматися над тим, щоб попрацювати над вдосконаленням картки товару.

  • Вибір юридичної форми діяльності

    Під час створення інтернет-магазину в підприємця виникає чимало запитань, і далеко не всі вони виключно технічного характеру. Юридична сторона відіграє не менш важливу роль, проте часто саме тут прийняти необхідні рішення найскладніше.

  • Особливості вибору ніші і товару

    Багатьом здається, що починати слід з унікальної ідеї або того, що ще не продається в цільовому регіоні. Це нібито повинно бути конкурентною перевагою. Насправді це помилка, оскільки не відома перспектива торгівлі.

  • Правильний дизайн для інтернет-магазину: яким він має бути?

    Поняття красивого дизайну є індивідуальним для кожної людини. Але яким повинен бути «правильний» з комерційної точки зору зовнішній вигляд інтернет-магазину?

  • Якою має бути форма замовлення в інтернет-магазині

    Давайте рассмотрим более подробно, какой же должна быть эффективная форма заказа в интернет-магазине и какие поля в нее нужно включить.

  • Доставка замовлень - як правильно її оганізувати?

    Від правильної організації доставки товарів в більшості залежить ефективність роботи інтернет-магазину. Не існує жодного найкращого способу доставки, кожен із них має свої очевидні плюси і прикрі мінуси.

  • Вхід в особистий кабінет і перехід в адмінпрофіль

    Перші труднощі, з якими багато хто може стикнутися ще на самому початку роботи з Prem-site, - це здійснення ряду найпростіших дій: входу в кабінет та адмінпрофіль.

  • Як швидко протестувати нішу для інтернет-магазину

    Тестування ніші вимагає зовсім небагато часу і мінімального бюджету. Проте в результаті ви можете заощадити тисячі доларів і місяці роботи. Вони могли бути загублені у випадку, якби в процесі розвитку інтернет-магазину виявилося, що ви обрали не той напрям.

  • Корзина в інтернет-магазині: функціональність та зручність

    Корзина в інтернет-магазині є одним з основних елементів на конверсійному шляху користувача. Проте проблеми, які виникають із кошиком, кажуть про те, ще деякі питання його розробки були упущені або не продумані.