Перші кроки
-
Вибір платформи як фактор успіху інтернет-магазину
Ми розглянемо чотири основних групи таких рішень, серед яких і доведеться робити вибір приватним особам або компаніям, які планують створення інтернет-магазину.
-
Відновлення паролю доступу
Покроковий опис дій, необхідних для відновлення паролю доступу в систему Prem-site.
-
Ефективне оформлення картки товару
Візуальне сприйняття відіграє важливу роль, тому якісно оформлена сторінка з товаром є важливим елементом успішної стратегії. Якщо рівень продажів у вашому інтернет-магазині бажає кращого, то варто задуматися над тим, щоб попрацювати над вдосконаленням картки товару.
-
Вибір юридичної форми діяльності
Під час створення інтернет-магазину в підприємця виникає чимало запитань, і далеко не всі вони виключно технічного характеру. Юридична сторона відіграє не менш важливу роль, проте часто саме тут прийняти необхідні рішення найскладніше.
-
Особливості вибору ніші і товару
Багатьом здається, що починати слід з унікальної ідеї або того, що ще не продається в цільовому регіоні. Це нібито повинно бути конкурентною перевагою. Насправді це помилка, оскільки не відома перспектива торгівлі.
-
Правильний дизайн для інтернет-магазину: яким він має бути?
Поняття красивого дизайну є індивідуальним для кожної людини. Але яким повинен бути «правильний» з комерційної точки зору зовнішній вигляд інтернет-магазину?
-
Якою має бути форма замовлення в інтернет-магазині
Давайте рассмотрим более подробно, какой же должна быть эффективная форма заказа в интернет-магазине и какие поля в нее нужно включить.
-
Доставка замовлень - як правильно її оганізувати?
Від правильної організації доставки товарів в більшості залежить ефективність роботи інтернет-магазину. Не існує жодного найкращого способу доставки, кожен із них має свої очевидні плюси і прикрі мінуси.
-
Вхід в особистий кабінет і перехід в адмінпрофіль
Перші труднощі, з якими багато хто може стикнутися ще на самому початку роботи з Prem-site, - це здійснення ряду найпростіших дій: входу в кабінет та адмінпрофіль.
-
Як швидко протестувати нішу для інтернет-магазину
Тестування ніші вимагає зовсім небагато часу і мінімального бюджету. Проте в результаті ви можете заощадити тисячі доларів і місяці роботи. Вони могли бути загублені у випадку, якби в процесі розвитку інтернет-магазину виявилося, що ви обрали не той напрям.
-
Корзина в інтернет-магазині: функціональність та зручність
Корзина в інтернет-магазині є одним з основних елементів на конверсійному шляху користувача. Проте проблеми, які виникають із кошиком, кажуть про те, ще деякі питання його розробки були упущені або не продумані.
- 1
- 2