У даній статті мова піде про використання YouTube в якості каналу залучення клієнтів саме для інтернет-магазину. На відміну від SEO і контекстної реклами, тут, конкуренція поки ще невелика. І справа не в меншій ефективності, а у відносно великих витратах часу і негативному сприйнятті спільнотою відеороликів з прямою рекламою.
Для успішного просування каналу інтернет-магазину на YouTube, зверніть увагу на три типи відео:
- Розважальне;
- Інформаційне;
- Навчальне.
Розважальне відео своїми силами і на достойному рівні організувати непросто. А ось працюючи з інформаційним та навчальним, можна отримати хороший результат, навіть без залучення сторонніх фахівців.
Як приклад ролика інформаційного типу, можна навести таке от відео від спільноти любителів гаджетів Keddr.com:
перейти до перегляду
З назви «Відповіді на питання по збірці ПК», зрозуміло, про що воно. Показник в 38 тисяч переглядів обрадував б будь-якого :)
А ось приклад огляду, які викладає на своєму youtube-каналі Rozetka.ua:
перейти до перегляду
120 тисяч переглядів! І все це, потенційні клієнти, частина з яких перейде за посиланням з опису на сайт інтернет-магазину, і замовить цей смартфон.
Однією з ключових переваг YouTube, є можливість працювати зі спільнотою абсолютно безкоштовно! Навіть на обладнання для зйомки в наш час не потрібно особливо витрачатися - знімати відео хорошої якості може дзеркальна фотокамера навіть любительського класу, не кажучи вже про професійні моделі.
Так що спробувати свої сили в створенні відеооглядів для YouTube і розвитку власного відеоканалу, однозначно варто. Можливо, саме цей напрямок стане вагомим джерелом покупців для вашого інтернет-магазину.