Демонстрація товару потенційному покупцеві є основним завданням, з метою вирішення якого і створюється сайт інтернет-магазину. У минулому, до речі, підхід до веб-дизайну був абсолютно протилежним - сайти були занадто перевантажені графікою, кольоровим оформленням та іншими дизайнерськими елементами, під натиском яких абсолютно губилася корисна для відвідувачів інформація.
Дизайнери починають дотримуватися нового тренду - плоский, мінімалістичний дизайн з акцентом на якісні фото товарів, читабельність і зручність використання. Результатом є істотне поліпшення користувацького досвіду для онлайн-покупців, а також зростання продажів в оновлених таким чином інтернет-магазинах.
У даному контексті чудовим прикладом є онлайн-магазин Apple Store:
Витрачаючи менше часу на проектування складного зовнішнього вигляду, компанії можуть собі дозволити приділяти більше уваги покращенню юзабіліті, адже головною метою створення сайту інтернет-магазину є підвищення продажів. Сайт повинен стабільно працювати, швидко завантажуватися, бути зрозумілим і зручним для відвідувачів.
Декілька порад
У e-commerce ваша мета не просто показати відвідувачеві каталог товарів, а дати йому зрозуміти, що кожен з продуктів є по-своєму особливим.
Переконайтеся, що:
- сайт інтернет-магазину однаково добре виглядає на комп'ютері і мобільних гаджетах;
- типографіку (шрифти, заголовки) чітко видно і вона приємна для сприйняття;
- фотографії якісні і добре відображають сам продукт;
- банери не заважають перегляду і не займають занадто багато місця;
- всі графічні елементи різкі і не виглядають розмито.
Чистий, мінімалістичний дизайн - це хороша тенденція, розвиток якої піде на користь як покупцям, так і власникам інтернет-магазинів. Застосування такої концепції дозволяє компаніям дійсно якісно продемонструвати потенційним клієнтам свої продукти.