- 
                        МаринаНе вижу ничего удивительного в том, что популярность и количество покупок в интернет-магазинах расте...
- 
                        АнастасияОколо года работаю над открытием интернет магазина, многие думают, что это очень просто дело, не тре...
- 
                        ВікторМені взагалі дуже подобається плоский flat-дизайн, особливо, якщо над ним попрацювали хороші закордо...
- 
                         How to engage B2B buyers in ecommerce How to engage B2B buyers in ecommerce
- 
                         E-commerce site search as a tool for discovering customer insights E-commerce site search as a tool for discovering customer insights
- 
                         5 strategies to prevent shopping cart abandonment 5 strategies to prevent shopping cart abandonment
- 
                         A strategy for e-commerce analytics A strategy for e-commerce analytics
- 
                         7 typical mistakes that hinder e-commerce conversion 7 typical mistakes that hinder e-commerce conversion
- 
                         8 Shopping Peculiarities of Generation Y That Retailers Must Be Aware Of 8 Shopping Peculiarities of Generation Y That Retailers Must Be Aware Of
- 
                         Mobile Shopping: the pros and cons Mobile Shopping: the pros and cons
- 
                         The way Amazon makes consumers think it’s the cheapest The way Amazon makes consumers think it’s the cheapest
- 
                         5 signs that show that there is something wrong with your online shop 5 signs that show that there is something wrong with your online shop
- 
                         A few tips for e-store owners during a period of crisis A few tips for e-store owners during a period of crisis

Інтернет-маркетинг
- 
                       How to audit SEO in your online store How to audit SEO in your online storePrem-site is pleased to announce the launch of a series of articles explaining in detail several ways to grow your online stores. This article, about project optimization, is the first in our series. Why do we start from this topic? It’s easy to explain – nowadays, SEO is the most important resource of prospective clients for all online stores. Statistically speaking, 80% of traffic in online stores comes from search engines. Therefore, SEO promotion deserves to be mentioned first. 71 0
- 
                      SEO performance at the core of an e-commerce businessSEO can’t be done only once. For lasting effect, search engine optimization should be performed at the core of e-commerce business. 61 0
- 
                      Teaser advertising as a proximate suссessor of a retail merchandisingDescription of teaser ads specifics not for marketing specialists but for entrepreneurs from the specialists of online storefronts operator Digital Forest 67 0
- 
                      Amazing facts about online customer habits and behaviorA United States study investigating online consumer habits and behavior found out many interesting facts that can be informative for merchants as well as consumers 69 0
- 
                       Best ways to enhance email marketing Best ways to enhance email marketingAlthough it is said that email has died as a marketing tool, in fact, it still stays afloat. 73 0
- 
                       Marketplace hysteria: The challenge e-stores face when upsizing Marketplace hysteria: The challenge e-stores face when upsizingLots of e-commerce market players have expressed their desire to become a marketplace over the last few years. Nowadays it is a fashion trend 71 0
- 
                       Why are calls to action so important? Why are calls to action so important?The right words nudging visitors to act can make website content extremely effective for your business. 64 0
- 
                      5 E-business Content Marketing Tendencies 2016Since small and medium-sized businesses are becoming more and more interested in content creation, e-commerce marketing tendencies may change in the year of 2016, talking about video and computer-generated content as well as organizational structure. 123 0
- 
                       10 способів завоювати довіру відвідувачів вашого інтернет-магазину 10 способів завоювати довіру відвідувачів вашого інтернет-магазинуПривести нового клієнта завжди дорожче, ніж утримати існуючого. Тому робота над збільшенням лояльності та довіри з боку відвідувачів і клієнтів вашого інтернет-магазину є більш виграшною стратегією. 264 0
- 
                       Як відеоканал на YouTube може стати джерелом клієнтів Як відеоканал на YouTube може стати джерелом клієнтівУ даній статті мова піде про використання YouTube в якості каналу залучення клієнтів саме для інтернет-магазину. На відміну від SEO і контекстної реклами, тут, конкуренція поки ще невелика. 252 0
- 
                       Як проаналізувати статистику попиту у вашій ніші Як проаналізувати статистику попиту у вашій нішіМожливості для докладного маркетингового аналізу ніші для інтернет-магазину доступніші, ніж в оффлайні, все можна зробити швидко і своїми силами. 285 0
- 
                       Перевірені методи збільшення конверсії в інтернет-магазині Перевірені методи збільшення конверсії в інтернет-магазиніЗростання показника конверсії є дуже важливою метрикою, оскільки дозволяє домогтися збільшення прибутку і комерційної ефективності інтернет-магазину. 311 0
- 
                       Чому вам потрібно підключити веб-аналітику до свого інтернет-магазину Чому вам потрібно підключити веб-аналітику до свого інтернет-магазинуНайпопулярнішими системами веб-аналітики в Рунеті і Уанеті є Google Analytics і Яндекс.Метрика. Ці сервіси безкоштовні, їх підключення до інтернет-магазину дає ряд переваг. 164 0
- 
                       7 простих і ефективних прийомів маркетингу для інтернет-магазину 7 простих і ефективних прийомів маркетингу для інтернет-магазинуДавайте розглянемо декілька нескладних в плані реалізації, але ефективних прийомів маркетингу, які можна використовувати для інтернет-магазинів. 269 0
