Інтернет-маркетинг

  • How to audit SEO in your online store

    Prem-site is pleased to announce the launch of a series of articles explaining in detail several ways to grow your online stores. This article, about project optimization, is the first in our series. Why do we start from this topic? It’s easy to explain – nowadays, SEO is the most important resource of prospective clients for all online stores. Statistically speaking, 80% of traffic in online stores comes from search engines. Therefore, SEO promotion deserves to be mentioned first.

    71 0
  • SEO performance at the core of an e-commerce business

    SEO can’t be done only once. For lasting effect, search engine optimization should be performed at the core of  e-commerce business.

    61 0
  • Teaser advertising as a proximate suссessor of a retail merchandising

    Description of teaser ads specifics not for marketing specialists but for entrepreneurs from the specialists of online storefronts operator Digital Forest

    67 0
  • Amazing facts about online customer habits and behavior

    A United States study investigating online consumer habits and behavior found out many interesting facts that can be informative for merchants as well as consumers

    69 0
  • Best ways to enhance email marketing

    Although it is said that email has died as a marketing tool, in fact, it still stays afloat.

    73 0
  • Marketplace hysteria: The challenge e-stores face when upsizing

    Lots of e-commerce market players have expressed their desire to become a marketplace over the last few years. Nowadays it is a fashion trend

    71 0
  • Why are calls to action so important?

    The right words nudging visitors to act can make website content extremely effective for your business.

    64 0
  • 5 E-business Content Marketing Tendencies 2016

    Since small and medium-sized businesses are becoming more and more interested in content creation, e-commerce marketing tendencies may change in the year of 2016, talking about video and computer-generated content as well as organizational structure.

    123 0
  • 10 способів завоювати довіру відвідувачів вашого інтернет-магазину

    Привести нового клієнта завжди дорожче, ніж утримати існуючого. Тому робота над збільшенням лояльності та довіри з боку відвідувачів і клієнтів вашого інтернет-магазину є більш виграшною стратегією.

    264 0
  • Як відеоканал на YouTube може стати джерелом клієнтів

    У даній статті мова піде про використання YouTube в якості каналу залучення клієнтів саме для інтернет-магазину. На відміну від SEO і контекстної реклами, тут, конкуренція поки ще невелика.

    252 0
  • Як проаналізувати статистику попиту у вашій ніші

    Можливості для докладного маркетингового аналізу ніші для інтернет-магазину доступніші, ніж в оффлайні, все можна зробити швидко і своїми силами.

    285 0
  • Перевірені методи збільшення конверсії в інтернет-магазині

    Зростання показника конверсії є дуже важливою метрикою, оскільки дозволяє домогтися збільшення прибутку і комерційної ефективності інтернет-магазину.

    311 0
  • Чому вам потрібно підключити веб-аналітику до свого інтернет-магазину

    Найпопулярнішими системами веб-аналітики в Рунеті і Уанеті є Google Analytics і Яндекс.Метрика. Ці сервіси безкоштовні, їх підключення до інтернет-магазину дає ряд переваг.

    164 0
  • 7 простих і ефективних прийомів маркетингу для інтернет-магазину

    Давайте розглянемо декілька нескладних в плані реалізації, але ефективних прийомів маркетингу, які можна використовувати для інтернет-магазинів.

    269 0