Занадто часто власник інтернет-магазину під час його створення робить акцент саме на технічну частину, упускаючи такий важливий момент, як дизайн сайту. Якщо в зарубіжному сегменті e-commerce про його вплив вже добре відомо, то на теренах СНД поки лише невеликий відсоток гравців ринку дійсно приділяє цьому моментові увагу.
Так, ціна якісного дизайну інтернет-магазину може досить відчутно вдарити по бюджету, проте повірте - воно того варте. Чому? Просто зовнішній вигляд сайту відчутно впливає на ряд показників, які в сукупності здатні визначити, чи буде даний бізнес успішним.
Дизайн інтернет-магазину впливає на наступні показники:
- % відмов. Якщо зовнішній вигляд сайту нагадує “привіт із 90-х”, відвідувач скоріше за все закриє вкладку браузера, навіть не вивчивши інформацію на сторінці. Покупцеві достатньо кількох секунд, аби зрозуміти, чи подобається йому сторінка, на яку він перейшов із пошуку;
- показник конверсії. Під цим розуміють відношення кількості покупців або користувачів, які здійснюють інші важливі для власника інтернет-магазину дії, до загальної кількості відвідувачів. Навіть дизайн кнопки «Купити» може повпливати на рівень конверсії, не кажучи вже про концепцію зовнішнього вигляду сайту в цілому;
- довіра до бізнесу. Навряд чи ви станете купувати ювелірні прикраси у волоцюги на вулиці. Справа в довірі. Сайт, який пропонує товари або послуги за гроші, повинен відповідати заявленому статусу. Якщо ви позиціонуєте себе як великий магазин із гарантіями, проте сам сайт нагадує шаблон, зроблений студентом за вечір, навряд чи варто сподіватися на довіру з боку відвідувачів.
Щоб наочно побачити різницю, подивіться на дизайн інтернет-магазину нижче:
А теперь порівняйте з дизайном аналогічної тематики, який ми пропонуємо користувачам Prem-site:
Навіть вказаних вище прикладів достатньо, аби зрозуміти важливість зовнішнього вигляду сайту, особливо якщо мова йде про комерційний проект.