Як і в багатьох інших видах бізнесу, в електронній комерції важливу роль відіграє робота на випередження, яка може стати серйозною конкурентною перевагою. Однією з таких стратегій є відстеження товарних трендів з метою виявлення потенційно популярних новинок.
Визначивши такі продукти, ви можете заздалегідь створити під них сторінки на сайті інтернет-магазину і, почавши продавати їх першими, отримати максимальний прибуток, випередивши конкурентів.
Як приклад можна привести тих же хом'яків, що “розмовляють”, яких деякі інтернет-магазини продавали тисячами штук. Ось як змінювалася динаміка за цим запитом за останніх два роки:
Як видно на скріншоті, протягом певного часу показник попиту був просто величезним!
Відслідковувати тренди можна за допомогою інструментів аналізу ключових запитів від пошукових систем:
- Планувальник ключових слів Google
- Підбір слів Яндекса
- Google Тренди
Наприклад, відносно нещодавно почала набирати популярність ніша безпілотних дронів - квадрокоптерів. За динамікою зростання популярності по місяцях видно, що це постійно зростаючий перспективний тренд:
Або запит «монопод для селфі»:
Можна навести безліч подібних прикладів товарів, на яких є можливість добре заробити, якщо своєчасно розпізнати потенційний тренд. Єдине, що вам для цього потрібно, - трохи часу на аналіз і хороше розуміння особливостей своєї ніші.
Ще один інструмент для пошуку моніторингу новинок у вашій ніші, який особливо добре підходить для інтернет-магазинів, що торгують технікою, - Google Сповіщення (Alerts):
За його допомогою можна налаштувати для себе отримання новин на пошту, в заголовку яких міститься цікаве вам слово чи фраза. Наприклад, вказавши запит «lumia», можна оперативно дізнатися про появу нових телефонів цієї марки або аксесуарів для них.
Використовуючи перераховані в цій статті інструменти, ви завжди будете в курсі останніх важливих подій і новинок у вашій ніші, а також зможете вчасно дізнаватися про нові перспективні тренди.
як перевірити добросовісного постачальника, якщо мінімальна партія замовлення з кит...