E-mail підписка

Корисна інформація

Що продавати в своєму інтернет-магазині: вибираємо товар і нішу

  • Автор: Vladimir Fedorychak
  • По темі: Інтернет-комерція

Визначитися з товаром, який ви будете продавати в своєму інтернет-магазині, не так вже й легко. Прийняти рішення не складно, але далеко не завжди воно буде правильним. Набагато краще продумати все заздалегідь, щоб потім не виявилося, що час і гроші були витрачені дарма. Адже інтернет-торгівля, як і оффлайновий бізнес, далеко не завжди може бути вигідною для підприємця.

Про аналіз попиту в певній ніші ми вже писали на блозі. Тепер давайте розглянемо, якими характеристиками повинен володіти товар, щоб його було вигідно продавати в інтернет-магазині. Звичайно, при належній розкрутці та оптимізації бізнес-процесів прибуток може приносити торгівля будь-яким продуктом. Але можна дати і деякі універсальні поради.

Габарити. Чим компактніший товар, тим краще. Продаючи біжутерію, стартувати ви зможете, навіть облаштувавши міні-склад на власному балконі або в підвалі. Із технікою для кухні так не вийде. При невеликих габаритах товару відпадає необхідність в оренді складу, оплаті послуг вантажників тощо.

Прибутковість. Продаж кожної одиниці товару приносить власнику інтернет-магазину певний прибуток. І чим він більший, тим краще, оскільки вийти на точку беззбитковості вийде максимально швидко.

Одна справа - якщо з середньою ціною продажу $50 ви отримуєте $15, і зовсім інша - якщо $5. Дозволити собі брати кількістю, на жаль, можуть тільки великі торгові мережі.

Вибір постачальників. Чим їх більше, тим краще. І бажано - ближче до вас географічно. Занадто ризиковано - залежати від одного постачальника, який до того ж знаходиться в іншій країні. Якщо він одного разу вирішить припинити працювати, ваш бізнес закриється.

Конкуренція. Занадто велика конкуренція може бути не по зубах навіть підприємцям з дуже хорошим запасом фінансів. Та й занадто мала конкуренція теж не віщує нічого доброго - цілком можливо, що ніша просто невигідна, якщо в ній немає інших продавців.

У нішах в'язаних шапочок для пінгвінів немає конкуренції, але це не означає, що на їх продажу ви заробите мільйон :)

Можливості порівняння. Мінус деяких популярних тематик - наприклад, такою є цифрова техніка - у можливості швидкого порівняння пропозицій від різних продавців. В результаті покупець робить замовлення там, де дешевше.

Якщо ви будете торгувати товаром, який складно порівняти, ризик демпінгу мінімізується. Якщо зацікавлений клієнт вже перейшов на ваш сайт, то швидше за все саме у вас він і зробить покупку.

Коливання ціни. Деякі види товарів можуть з часом відчутно втрачати в ціні. Наприклад, вартість нової моделі смартфона за півроку може знизитися вдвічі. Можете уявити собі, якими будуть фінансові втрати, якщо у вас на складі півроку пролежить ціла партія. Ціна продажу тих же сувенірів або подарунків за аналогічний час може навіть підрости.

Перспективи розвитку. Є ніші, в яких можна почати з невеликого асортименту, а потім ефективно розширювати пропозицію і збільшувати продажі. Наприклад, одяг, різні аксесуари тощо. Торгівля подібними товарами хороша тим, що з великою ймовірністю покупець знову повернеться до вас, замовивши щось одного разу.

Розуміння ніші. Щоб ефективно продавати якийсь товар, потрібно в ньому розбиратися. Інакше ви не тільки не зможете дати нормальну пораду покупцеві, а й наробите купу помилок при формуванні асортименту інтернет-магазину. Продавець, що розбирається в товарах, які продаються, викликає почуття довіри у клієнта.

Ми сподіваємося, що ця стаття допоможе вам визначитися з вибором товару і прийняти правильне рішення. Особливу увагу зверніть на останній пункт. Адже дійсно успішний бізнес можна побудувати тільки в тому випадку, якщо ви любите те, чим займаєтеся.

06 Лютого 2015 138 0
Залишіть свій коментар до статті
  • PDF-книги

    Корисні матеріали, які стануть в нагоді в процесі створення, налаштування та ведення інтернет-магазину на базі Prem-site

    Перейти
  • E-mail підписка

    Підписуйтесь на наші матеріали, і ви будете отримувати усю корисну інформацію БЕЗКОШТОВНО

Користуйтеся пробною версією БЕЗКОШТОВНО 14 днів!