Під час сезонних свят, особливо взимку, продажі інтернет-магазину можуть побити всі рекорди. За умови, звичайно, що встигнете до них підготуватися. Наприклад, скориставшись нашими простими порадами. Їх застосування на практиці може відчутно збільшити прибуток вашого інтернет-магазину в період святкового шопінгу.
Атмосфера свята
Святкове оформлення на сайті інтернет-магазину можна реалізувати як шляхом повного або часткового редизайну, так і за допомогою стилізації кольорів та різноманітних графічних елементів. Як приклад можна привести навіть Google, який часто стилізує свій логотип під ті чи інші свята і події.
Кольори і загальний стиль оформлення досить відчутно можуть впливати на психологію споживача. Якщо у зовнішньому вигляді інтернет-магазину не буде ніяких змін, відвідувачі будуть вважати, що нічого особливого й не сталося.
Цільові сторінки
Створивши під святкові пропозиції та акції окремі лендінги на сайті магазину, можна домогтися більшого показника конверсії при перенаправленні трафіку на підготовлені таким чином точки входу. Маркетологу так простіше сконцентрувати увагу користувача на важливих моментах і підштовхнути його до здійснення конверсійної дії.
Мобільні покупці
Мобільний трафік і надалі залишиться зростаючим трендом в найближчі кілька років, і його частка буде тільки рости. При цьому у святковий сезон кількість відвідувачів, що використовують планшети і смартфони, відчутно збільшується. І якщо ви не використовуєте адаптивний дизайн, то можете втратити чималу частку потенційного прибутку.
Доставка важлива
Максимальна зручність для покупця в плані вибору способу доставки позитивно позначається на конверсії і знижує кількість покинутих кошиків. Крім того, все більш поширеним рішенням стає пропозиція безкоштовної доставки - наприклад, при замовленні вище певної суми. Це може стати хорошим способом збільшення кількості великих замовлень та середнього чеку.
Спрощення оформлення замовлення
Якщо можна скоротити кількість дій користувача для оформлення замовлення - зробіть це. Зменшіть кількість форм і полів для заповнення, спростіть кошик, переконайтеся, що здійснення покупки буде однаково зручним як на стаціонарному PC, так і на мобільних пристроях, а сайт однаково добре відображається в різних браузерах.
Майже у кожного інтернет-магазину під час свят збільшуються продажі, але ефекту від зростання кількості трафіку буде мало, якщо покупцеві просто незручно зробити замовлення. Тому варто подумати над впровадженням перерахованих вдосконалень або оптимізацією сайту інтернет-магазину з урахуванням перелічених порад, щоб отримати максимальний ефект від святкового сезону.
як перевірити добросовісного постачальника, якщо мінімальна партія замовлення з кит...