Перші кроки відіграють важливу роль в будь-якій справі, створення інтернет-магазину - не виняток. Якщо відразу продумати багато нюансів, розвиватися буде набагато легше, ніж при постійному виправленні помилок після необдуманих дій. Запускаючи інтернет-магазин з нуля, варто звернути увагу на ряд важливих моментів. Їх ми і вирішили розглянути більш докладно.
Платформа
Реклама, маркетинг та інші фішки - це все, звичайно, добре. Але технічна частина продовжує відігравати важливу роль. Вам необхідно визначитися, яким вимогам повинна відповідати система управління сайтом і яким функціоналом володіти. Після цього починаємо підбирати варіанти.
Є як платні, так і безкоштовні системи. Всі вони відрізняються за складністю управління і налаштування, якістю документації і багатьма іншими характеристиками.
Бюджет і терміни
Далеко не всі компанії можуть дозволити собі півроку розробляти інтернет-магазин з нуля, витративши при цьому кілька тисяч доларів бюджету. Багато хто (особливо новачки) намагається зробити все якомога швидше. І це правильний підхід - краще витратити заощаджені кошти на рекламу, а допрацьовувати вже з отриманого доходу.
SaaS-платформи, до яких належить Prem-site, дозволяють працювати з мінімальними вкладеннями. Досить вибрати потрібний вам тариф, витратити трохи часу на налаштування і розпочати торгівлю.
Аналіз ніші
Успішність бізнесу багато в чому залежить від обраної ніші, попиту і конкуренції. Необхідно витратити час на аналіз і зрозуміти, чи варто займатися продажем обраного товару чи ні. Адже занадто велика конкуренція може зробити торгівлю невигідною, якщо у вас немає відповідного бюджету для роботи з мінімальним прибутком.
З іншого боку, конкуренція може бути невеликою. Але через те, що попит у вашому регіоні маленький. Або товар затребуваний, але маржа занадто маленька (як в інтернет-магазинах техніки). Висновок: вигідно працювати тільки дуже великим гравцям ринку.
Доставка і зберігання товару
Над питанням розміщення товару необхідно задуматися в будь-якому випадку. Якщо ви збираєтеся продавати ту ж побутову техніку та робити замовлення у постачальника великими партіями, зберігати її у себе на балконі явно не вийде.
Якщо є можливість брати товар на складі у самого постачальника (за фактом замовлення) або працювати за схемою дропшиппінгу - дуже добре. Якщо такої можливості немає - це питання необхідно вирішити ще до запуску магазину.
Другий важливий момент - питання доставки. Пріоритетом має бути швидкість і якомога більш низька вартість для покупця. На сайті обов'язково повинні бути зазначені умови: регіони, в які ви приносите товар, вартість та інші важливі для покупця моменти. Більш докладно про це можна почитати в Академії на сторінці з питань доставки.
Стратегія розвитку
Як залучити перших відвідувачів? Як розподіляти бюджет між різними методами розкрутки? Скільки можна виділяти на рекламу щомісяця? Стратегія розвитку інтернет-магазину повинна відповідати на ці та безліч інших подібних питань. Робота починається з нуля, і чим краще ви все продумаєте, тим більш ефективними будуть вкладення.
Стратегію розкрутки інтернет-магазину необхідно постійно коригувати, адже в процесі роботи виявиться, що при одних і тих же витратах одні методи приносять кращий результат. Інші ж можуть і зовсім виявитися збитковими.
як перевірити добросовісного постачальника, якщо мінімальна партія замовлення з кит...