E-mail підписка

Корисна інформація

Запускаємо інтернет-магазин з нуля: на що звернути увагу?

  • Автор: Vladimir Fedorychak
  • По темі: Інтернет-комерція

Перші кроки відіграють важливу роль в будь-якій справі, створення інтернет-магазину - не виняток. Якщо відразу продумати багато нюансів, розвиватися буде набагато легше, ніж при постійному виправленні помилок після необдуманих дій. Запускаючи інтернет-магазин з нуля, варто звернути увагу на ряд важливих моментів. Їх ми і вирішили розглянути більш докладно.

Платформа

Реклама, маркетинг та інші фішки - це все, звичайно, добре. Але технічна частина продовжує відігравати важливу роль. Вам необхідно визначитися, яким вимогам повинна відповідати система управління сайтом і яким функціоналом володіти. Після цього починаємо підбирати варіанти.

Є як платні, так і безкоштовні системи. Всі вони відрізняються за складністю управління і налаштування, якістю документації і багатьма іншими характеристиками.

Бюджет і терміни

Далеко не всі компанії можуть дозволити собі півроку розробляти інтернет-магазин з нуля, витративши при цьому кілька тисяч доларів бюджету. Багато хто (особливо новачки) намагається зробити все якомога швидше. І це правильний підхід - краще витратити заощаджені кошти на рекламу, а допрацьовувати вже з отриманого доходу.

SaaS-платформи, до яких належить Prem-site, дозволяють працювати з мінімальними вкладеннями. Досить вибрати потрібний вам тариф, витратити трохи часу на налаштування і розпочати торгівлю.

Аналіз ніші

Успішність бізнесу багато в чому залежить від обраної ніші, попиту і конкуренції. Необхідно витратити час на аналіз і зрозуміти, чи варто займатися продажем обраного товару чи ні. Адже занадто велика конкуренція може зробити торгівлю невигідною, якщо у вас немає відповідного бюджету для роботи з мінімальним прибутком.

З іншого боку, конкуренція може бути невеликою. Але через те, що попит у вашому регіоні маленький. Або товар затребуваний, але маржа занадто маленька (як в інтернет-магазинах техніки). Висновок: вигідно працювати тільки дуже великим гравцям ринку.

Доставка і зберігання товару

Над питанням розміщення товару необхідно задуматися в будь-якому випадку. Якщо ви збираєтеся продавати ту ж побутову техніку та робити замовлення у постачальника великими партіями, зберігати її у себе на балконі явно не вийде.

Якщо є можливість брати товар на складі у самого постачальника (за фактом замовлення) або працювати за схемою дропшиппінгу - дуже добре. Якщо такої можливості немає - це питання необхідно вирішити ще до запуску магазину.

Другий важливий момент - питання доставки. Пріоритетом має бути швидкість і якомога більш низька вартість для покупця. На сайті обов'язково повинні бути зазначені умови: регіони, в які ви приносите товар, вартість та інші важливі для покупця моменти. Більш докладно про це можна почитати в Академії на сторінці з питань доставки.

Стратегія розвитку

Як залучити перших відвідувачів? Як розподіляти бюджет між різними методами розкрутки? Скільки можна виділяти на рекламу щомісяця? Стратегія розвитку інтернет-магазину повинна відповідати на ці та безліч інших подібних питань. Робота починається з нуля, і чим краще ви все продумаєте, тим більш ефективними будуть вкладення.

Стратегію розкрутки інтернет-магазину необхідно постійно коригувати, адже в процесі роботи виявиться, що при одних і тих же витратах одні методи приносять кращий результат. Інші ж можуть і зовсім виявитися збитковими.

06 Лютого 2015 90 0
Залишіть свій коментар до статті
  • PDF-книги

    Корисні матеріали, які стануть в нагоді в процесі створення, налаштування та ведення інтернет-магазину на базі Prem-site

    Перейти
  • E-mail підписка

    Підписуйтесь на наші матеріали, і ви будете отримувати усю корисну інформацію БЕЗКОШТОВНО

Користуйтеся пробною версією БЕЗКОШТОВНО 14 днів!