Одяг є однією з найбільш перспективних категорій товарів для продажу в Інтернеті. Як і у випадку з іншими популярними нішами, при роботі в цьому сегменті є свої плюси і мінуси. Із плюсів можна виділити хорошу націнку і постійний попит. Із мінусів - високий рівень конкуренції.
До речі, це досить перспективна ніша, якщо орієнтуватися на окреме велике місто. У регіональних оффлайнових інтернет-магазинах зазвичай або занадто високі ціни, або ж явні проблеми з асортиментом. Таким чином, конкуренція явно не буде проблемою. Головне - проаналізувати, чи буде достатній попит.
Почати можна з молодіжного одягу. Його найлегше продати, особливо якщо є хороший асортимент. Потім можна дивитися в бік дитячого одягу. Таким чином, відносно легко і швидко можна буде визначити, що користується попитом.
Постачальники
Знайти їх у своєму місті ви навряд чи зможете. Спочатку потрібно буде закуповуватися де-небудь в іншому регіоні чи навіть за кордоном. Потім, якщо торгівля піде, можна буде працювати з постачальниками напряму. Спробуйте пошукати постачальників в оффлайні. Є виробники, які випускають якісні вироби, але досі, на жаль, не чули про Інтернет :)
Багато хто замовляє одяг з Китаю, але якість такої продукції дозволяє бажати кращого. Це лотерея - може попастися якісний виріб, а може такий ширпотреб, що жодна нормальна людина це не купить.
Розкрутка і реклама
Складність просування залежить від того, по яких запитах і в якому регіоні ви збираєтеся просуватися. Якщо мова йде про ключові слова з назвами брендів і Топ в Москві або Києві, буде складно і дорого.
У регіонах отримати Топ простіше, але трафіку з пошуку буде небагато. У таких випадках варто звернути увагу на міські форуми і спільноти в соціальних мережах.
Оформлення інтернет-магазину
Оскільки одяг є досить специфічним товаром, який покупець вибирає, керуючись своїм особистим смаком, це необхідно враховувати при оформленні каталогу сайту. Крім якісного фото під різними кутами, необхідно простежити за тим, щоб були чітко вказані розміри, кольори, матеріали та інші важливі при виборі одягу нюанси.
Складнощі в роботі
Сюди варто віднести такий момент, як часті повернення через складнощі з підбором розміру. Також товар необхідно закуповувати партіями, по декілька варіантів розмірів. Крім того, консультант інтернет-магазину одягу повинен добре розбиратися в товарі, щоб допомогти потенційному покупцеві порадами і відповісти на його питання.
Витрати на те, щоб відкрити інтернет-магазин одягу, залежать від того, яким товаром ви збираєтеся торгувати. Оскільки купувати доведеться партіями, при виборі ніші брендового одягу бюджет може бути досить великим.
На перших порах буде більше головного болю, ніж рентабельності. Але якщо ви зможете зробити бізнес ефективним, то повною мірою відчуєте всі переваги цієї ніші.
як перевірити добросовісного постачальника, якщо мінімальна партія замовлення з китаю часом аж до тисячі дотягує?.. дякую.