Хоча електронна комерція і є одним з найбільш динамічних секторів економіки, багато підприємців в Росії і Україні ще поки не зовсім добре розуміють, навіщо їм потрібен інтернет-магазин, особливо якщо у них вже є працюючий оффлайн-бізнес. Тому давайте більш детально розглянемо, які ж переваги ви зможете отримати, створюючи свій власний інтернет-магазин.
Величезна аудиторія
Вже зараз кількість користувачів Інтернету в Росії і Україні становить 60 і 12 мільйонів осіб відповідно. У порівнянні з «охопленням» звичайного магазинчика, який складається з декількох прилеглих вулиць, це просто величезна цифра. І до всіх ви можете «достукатися» за допомогою інструментів онлайн-маркетингу - географічні кордони в Мережі відсутні.
Доступність 24/7
Потенційний покупець може зайти на сайт інтернет-магазину в будь-який час доби і з будь-якого місця. Він доступний у вихідні та свята, а щоб вибрати потрібний товар, не потрібно витрачати час на поїздку в інший кінець міста, все можна зробити зі зручного для людини місця.
Невеликий бюджет
Не треба брати багатомільйонні кредити, щоб викупити приміщення і зробити в ньому ремонт. Відсутні витрати на комунальні послуги і армію продавців-консультантів. Немає необхідності щомісяця витрачатися на оренду і безліч інших статей бюджету.
Для створення ефективного інтернет-магазину досить вкласти від $20 у випадку з Prem-site і до декількох сотень доларів при розробці на спеціалізованій CMS.
Можливості аналітики
В онлайні можна відстежувати практично все і отримані обсяги інформації використовувати для розвитку власного бізнесу. Всі замовлення фіксуються системою, дані про клієнтів зберігаються, і ніщо ніде не губиться.
За допомогою аналітики можна не тільки визначити найбільш ефективні напрямки роботи та оцінити успішність рекламної кампанії, але і в рази знизити вартість залучення нового покупця.
Психологічний комфорт
Багато людей не люблять, коли до них проявляють зайву увагу продавці-консультанти, і воліють робити покупки в інтернет-магазині, де ніхто не відволікає їх і не заважає. Вони можуть вибирати стільки часу, скільки бажають, і не відчувати зайвого психологічного тиску.
Функціональність
Завдяки технічним можливостям сучасних веб-технологій, магазин в Інтернеті пропонує безліч корисних функцій, які покупець може використовувати для пошуку і вибору товарів: розширений пошук, порівняння характеристик продуктів, фільтри за ціною та іншими показниками.
Інформативність
Можливості інтернет-магазину в цьому плані просто величезні, адже на сторінках сайту ви можете розмістити всю необхідну про товар інформацію, додати фотографії, відео і створити розділ з повноцінними оглядами. Крім того, потенційні покупці дуже цінують відгуки інших людей, особливо якщо вони вже є власниками цікавого їм продукту. Все це позитивно впливає на продажі.
Як бачите, переваги в інтернет-магазину як бізнесу досить відчутні, і ми перерахували ще далеко не всі з них. При цьому, якщо у вас вже є звичайна торговельна точка, відкриття на додаток до неї ще й онлайн-магазину здатне вивести бізнес на новий рівень.
як перевірити добросовісного постачальника, якщо мінімальна партія замовлення з кит...